2013. március 31., vasárnap

Új Blog?! :)

Sziasztok!

Hát vége ennek a Blognak is... :( De nagyon hálás vagyok az összes olvasómnak! NAGYON NAGYON köszönöm nektek,hogy végig itt voltatok,és írtatok! <3 Le sem tudom írni,milyen boldog vagyok,hogy ennyire tetszett nektek! <3 Kértétek,hogy legyen új blog...ez nem rajtam áll! Persze,hogy lesz új! :)) Csak mondjátok meg,hogy mit írjak! Larry,Narry,Zouis,Niam vagy felmerült bennem egy vámpír Ziall ötlet...de nemtudom mennyien olvasnák... :/ Szóval ezt rátok bízom! :)) Írjatok,hogy mit akartok! :) xoxo(Gabii)



14 megjegyzés:

  1. Imádtam a blogod ^^ Cuki lett a vége (Y) :) és.. lehetne mind? Hogy mindet megírod?? :D (egyébként a vámpíros a legszimpibb)

    VálaszTörlés
  2. szia szerintem Niam, Zouis vagy még LiLo mert ezekből magyarba kevés van :D és nagyon nagyon köszönöm hogy nem fejezet be az írást

    VálaszTörlés
  3. Szia, hát igazából nekem mindegy, hogy milyen sztorit írsz, nekem az összes szimpatikus, kivéve a vámpíros. Igaz én alapból utálom (előre is bocsi ha más nem így gondolja) a vámpíros drámákat, meg egyéb vérszívós dolgokat, de nem tehetek róla. Szóóóval, ha írsz egyet, az én részemről bármelyik lehet..!! :)) Köszi ezt a szuper történetet, nagyon szerettem!! ^^

    VálaszTörlés
  4. vámpír Ziallra voksolok :$$$ Már most imádom pedig mág el sem kezdted :$$ Szeretünk és olvassuk bármilyet kezdessz <33

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy ez idegesítő lesz,de: ÉDESMINDEGY! Bármelyiket választod, mi imádni fogjuk!!! Már kialakult egy kisebb rajongótáborod! ^^ Ja és milliodjára: KÖSZÖNÖM! <3

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Vámpír Ziall *o* Vagy egy Lilo! :))) Én persze mindegyiket olvasnám, de mihamarabb kezd eeeellllll!!!!! :)))) Nagyon imádtam/imádom a blogod! <3<3

    VálaszTörlés
  8. én is Vámpír Ziall-ra voksolok :D szerintem Gbii meg is próbálhatnád ezt a Ziall-osat is :D de nekem mind-1 h melyik csak legyen.. így is úgy is cukik lesznek :)) UI. de szerintem csinálj olyat h ki melyikre szavaz és amelyik re több megy a szavazás az lesz.. így könnyebb szerintem.. :)

    VálaszTörlés
  9. nem tudok dönteni... :/ A vámpír ziall-t,és egy Niam-et is akarok írni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jöjjön a fej vagy írás :DDD Najó, hát akkor írd egyszerre.
      Vagy valahogy mégis dönts...biztos valamelyiket jobban szeretnéd. Akár még azt is veheted figyelembe, hogy melyikhez van több ötleted/ihleted :)

      Törlés
  10. akkor írd meg elsőnek az egyiket majd később a másikat :D

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Itt az új blogom! Remélem elnyeri mindenki tetszését! :)) http://vampireziallforever.blogspot.hu/

    VálaszTörlés