2013. március 6., szerda

14. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok! :)
Hát itt lenne a 14. rész is. :) Hosszabb,mint az elöző...remélem tetszik. :) Jó Olvasást! xoxo(Gabbii)

Harry

-De…délután elmegyünk Lou-val  Zayn-hez.-pillantottam anyára,aztán szúrós tekintettel bámultam Gemmára,hogy duguljon…úgy néz ki,hogy felfogta,mert legyintett egyet a levegőbe,és eltűnt a lépcsőn.
-Köszönöm a reggelit,és azt,hogy ilyen sokszor itt lehettem.-vette elő bájos vigyorát Lou.
-Nem kell megköszönni,örülök,hogy Harry talált egy rendes barátot,ha csak rövid időre is.-mosolygott Anne,aki épp elpakolt az asztalról.
Rövid időre? Baszdmeg! Holnap indulunk New Yorkba… Nem! én nem megyek! Eszem ágában sincs itt hagyni Louist. Szeretem! Rohadt gyorsan ki kell találnom valamit…
-Fent leszünk.-kiabáltam anyának,és hangos léptekkel mentünk a szobámba.
-Louis…holnap indulunk haza.-súgtam oda,amikor szorosan átöleltem.
-Mi?-értetlenkedett Lou. -Holnap megyünk vissza NY-ba…de én nem megyek.-közöltem magabiztosan.
-Mit tervelsz,Hazz?-fürkészte tekintetem Louis. -Elmondom Anne-nak kettőnket,és itt maradok veled.-leheltem egy enyhe mosolyt felé.  Biztos jó ötlet ez?-húzodott el Lou.
Igen. szeretlek Louis! Ez a kapcsolat többet jelent nekem bárminél.-jelentettem ki komolyan,és megcsókoltam. -Szeretek Harry! Itt vagyok,támogatlak mindenben.-nyögte Lou a két csók között.

Louis

A legnehezebb dolog előtt állunk. Fel kell vállalni  a kapcsolatunkat. Meg kell győzni Anne-t,hogy Harry velem maradhasson. csak egy rohadt igent kell kimondania,és aztán Harry az enyém.
Bíznom kell Anne-ban,hogy elfogadja a kapcsolatunkat,és neki is bíznia kell bennem,hogy vigyázni fogok Hazzára. hisz’ ő még gyerek. Még 18 sincs. De ő a mindenem. Harry az életem.
-Megyünk?-pattantam fel az ágyról. -Igen.-mondta,Hazz,és nyomott egy puszit az arcomra.
-Anya,elmentünk.-kiabált Harry,és már kint is voltunk.  -Milyen tiszta az ég.-néztem föl a csillagokra.
-Hmm…romantikus.-vigyorgott Hazz,és összekulcsolta kezünket.  most senki nem lát…végre kettesben lehetek vele.  Egész úton végig mosolyogtam,beszélgettünk,apróságokról,jelentéktelen dolgokról.
Egyszerűen jól esett kézen fogva sétálni,az oldalamon Harryvel…ezek voltak a legnyugotabb perceink.
-Sziasztok.-köszöntünk amikor beléptünk az ajtón. -Hol vannak ezek?-nézett körbe Harry. majd a szobát egy fura hang törte meg.
-Zaaayyynnnn….gyorsabban.-kiabálta Niall. -Ohh…Niall.-nyögte Zayn egy hatalmas orgazmus közepette.
-Fúj…ezek épp…-fogta be a fülét Hazz. -igen…azt csinálták.-vigyorogtam én is.
-Niall…másszatok ki a szobából,mert itt vagyunk.-mondtam a telefonba.. –Sziasztok. Hát ti?!-jött ki Niall boxerben
-Ti hallottátok?!-mondta zavartan Zayn. -Igen…pont a lényeget hallottuk.-pirult el Harry.
-Bocsi..vigyorgott Niall. És,mért jöttetek?-érdeklődött Zayn,aki ruháit kapkodta magára.
-Hát szeretnénk bejelenteni,hogy hivatalosan is együtt vagyunk…-mondtam magabiztosan,és kezünket újra összekulcsoltam. -Gratulálunk.-mondták egyszerre,és megöleltek.
-Köszönjük…de anya még semmit nem tud erről,és holnap indulunk haza.-folytatta Harry.
-És mi a tervetek?-túrt a hajába Niall. -Hát…ma este elmondom Anne-nak,és ha minden jól megy,akkor Louis-val maradok.-mondta a földet kémlelve. -Minden rendben lesz.-nyomtam egy csókot ajkaira.
-Szerintem megyünk is…Harry nehéz dolog előtt áll.-karoltam át,ahogy kisétáltunk a lakásból.
-Még egy menet?-hallottam Zayn hangját,mielőtt kiléptünk az ajtón.
Az úton végig Harryt nyugtattam,hogy nem lesz semmi baj,Anne elfogadja a kapcsolatunkat.
-Harry…NYUGI. Minden megoldódik,szeretlek.-tekintetét kémleltem,és adtam neki egy finom csókot.
-A szobádban várlak.-engedtem el Hazz kezét,és felsétáltam a hátsó lépcsőn. 



14 megjegyzés:

  1. Imádom :D végre hosszabb lett...még egy kicsit hosszabbra és akkor nem lesz gond :D köviiiit de hamar.. :))

    VálaszTörlés
  2. CUKIIIII!!! Nagyon-nagyon imádom!!! Várom a kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett!! :))
    Zay és Niall lol!! :DD
    Kiváncsi leszek Anne hogy fogadja....de remélem megérti!! Lécci siess a kövive!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :D majd meglátjuk. :) holnap hozom. :)

      Törlés
  4. Isten megáldja az okostelefonokat. :D Csak komizni nem lehet vele...De mit szaporítom a szót! Megkaptam a gépet kicsit. Annyira de annyira jó!!! Olyan édesek. *-* Egyre jobb! :) Péntekre tudod hozni az újat? <3

    VálaszTörlés
  5. Ziall xD Nem akarom, hogy Harrynek ott kelljen hagynia Louis-t! Olyan édesek! Kibékültek, minden happy és el kell mennie... :( Ugye együtt maradnak? Ugye?

    VálaszTörlés
  6. Ziall LOL...<33 :DD Gyorsabban ..Besírtam xDD Nagyon cuki lett(mint mindíg) ..Csak így tovább...Remélem én is,hogy Haz nem hagyja ott Lou-t mert visszarugdalom :$

    VálaszTörlés
  7. siess siess sieeeeeeeeeeeess :D

    VálaszTörlés