2013. március 10., vasárnap

16. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Hello! :)
Hát itt lenne az újabb beígért rész. :) nincs sok hozzáfűzni valóm,csak olvassátok,és terjesszétek a blogot! :) mert úgy vettem észre,hogy az utolsó 3 résznél csökkent az oldalmegjelenítés. :/ Jó Olvasást! xoxo(Gabii)

Harry

-Hol is laksz pontosan?-érdeklődtem,miközben ruháimat pakoltam.  -Palm  Beachen.-Innen majdnem 1 órára van. Ott lakom,az utca utolsó házában. Tulajdonképp azt is Zayn-nek köszönhetem,hogy van hol laknom. Amikor ide jöttem,nem volt semmim…Zayn adta  a házat,ő segített beilleszkedni a suliban,cserébe a szülei egyik hoteljében dolgozok. Konkréten Zayn-nek köszönhetem,hogy lett új életem.-fejtette ki bővebben Lou.  -Zayn a legjobb barátod?!-fordultam felé,és összecipzároztam a bőröndöt. 
-Igen,rengeteggel  tartozom neki.-mosolygott Louis,és nyomott egy puszit arcomra.
-Minden megvan?-nézett körbe. -Azt hiszem igen…-vigyorogtam én is,és levittük a cuccaim a földszintre.
-Anya,mi kész vagyunk.-léptem be a szobájába. -Jól van kicsim,mi is nemsoká indulunk.-mondta miközben bőröndjét taposgálta,hogy össze tudja húzni. -Istenem anya…nem is  te lennél.-ráztam a fejem,és odamentem segíteni. -Így ni.-nyögtem amikor megoldottuk a problémát.
És mi lesz Bradley-vel?-néztem kérdőn rá. -Hát…megpróbáljuk a távkapcsolatot…aztán lesz ami lesz.-rántott vállat Anne. -Nagyon remélem,hogy működni fog, 2 hét múlva úgy is találkozunk.-varázsolt egy enyhe mosolyt arcára.
-És veletek mi lesz?-pillantottam Gemmára,aki szintén bőröndjeivel küszködött. -Ajj…elegem van ebből a bőröndből…tuti pikkel rám…már a bepakolás se ment olyan egyszerűen.-játszotta a felháborodottat,és egy erős rúgással leküldte pakkját a lépcsőn.
-Hát ezt meg,hogy képzelted,kislányom?!-ráncolta homlokát anya. -A vadi új Louis Vuitton táskáddal így bánsz?-túrt idegesen hajába Anne. Louis jót röhögött az oldalamon.
-Még mindig nem feleltél a kérdésemre.- lábammal elkezdtem dobolni.                            
-Jah…Liam szeptemberben kezdi a Harvardot,szóval egy helyre fogunk járni…ezt a 2 hónapot meg valahogy kibírjuk…-mondta önelégült mosollyal.  -Azt hiszem,ez a nyaralás sikerült a legjobban.-kacsintottam Lou-ra,aki egy finom csókot nyomott ajkaimra. Egy dudaszó zökkentett ki csókunkból.
-Megjött a taxi.-mondta túl magas hangom Gemm. -Louis,vigyázz a fiamra.-ölelte át Anne. 
-Vigyázok,ígérem.-vetette be elbűvölő mosolyát. -Ne hagyd,hogy túl sokat piáljon.-bokszolta oldalba,Gemm. -Hát persze.-füllentett Louis.
-Jajj…én nagy fiam.-ölelt át szorosan anya. -Nagyon fogsz hiányozni.-törölte le arcáról könnyeit.
-Szeretlek anya…utazok,ha már nagyon hiányoztok.-pusziltam meg arcát.
-Szia Gemm…jó legyél.-húztam szorosan magamhoz,és összeborzoltam haját. -Hölgyeim,az idő pénz.-mutatott órájára a taxisofőr.
-Sziasztok.-integettünk egyszerre Louval,és arcomon legördült egy könnycsepp.
-Gyere Hazz…-csókolt meg Louis…és helyettem is bepakolta a cuccaimat. -Szép tragacs.-viccelődtem Louis kis  VolksWagen Bogarán. -Mi az,nem tetszik Hilda?!-simogatta meg a kormányt Louis. -Hilda?! Jó név.-nevettem fel.
-Ne röhögd ki…Hilda nagyon jó kocsi,még soha nem hagyott cserben.-válaszolt Lou,ahogy gázt adott.
Az út többi részét csendben tettük meg,én végig kifelé bámultam az ablakon…csak a rádió törte meg a csendet. Gyönyörű részen autóztunk tovább. Épp fordultam Louis  felé,hogy feltegyek neki egy kérdést,de ekkor megcsörrent telefonja.

Zayn

Vedd fel,vedd fel…mondogattam magamban,és idegesen járkáltam fel-alá a házban. Lou otthonában voltam, a zsaruk 5 perce mentek el. Megint házkutatást tartottak. Mért nem értik meg,hogy Louis megjavult! Már rég nem rabolt,és a dílereskedést is abba hagyta. Ő már megváltozott. De meddig tudok neki falazni? Az a rohadt gyilkosság már 2 éve történt,és Louis nem direkt csinálta. Egyszerű önvédelem volt. Szerencse,hogy ez MÉG nem derült ki…jól tudok hazudni.
-Louis…a zsaruk megint itt jártak,5 perce mentek el.-nyögtem amikor felvette.
-Mi? Már megint?!-mondta kétségbeesetten Lou. -Igen,de falaztam.-válaszoltam egyszerűen.
-Köszönöm,Zayn.-mondta megkönnyebbülve Louis,és bontotta a vonalat.




14 megjegyzés:

  1. Öhm...nem tudok semmi újat mondani ;) Imádlak,imádom a blogod <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Hm, a sötét múlt... Egyre izgibb a történet, nagyon imádom!!! Várom a kövit!!! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Atyám....gyilkosság?!?! Mik ki nem derülnek!! :D Nagyon jó!! Siess lécci!! :))

    VálaszTörlés
  4. Imádom :) van egy olyan érzésem h egyszer le fogják csukni Loui-t de remélem h nem :D olyan aranyosak együtt <3 köviiiiiiit :))

    VálaszTörlés
  5. Baszki..Siess :DD Ha ezt megtudja Hazza...Ki nem derült gyilkosság..akár életfogytiglant is kaphat miatta Lou..Jesszus...Siees <3

    VálaszTörlés
  6. A torténet szempotjából kellett,hogy Harry itt maradjon,de azért nekem picit fura,hogy Anne itt hagyta a fiát XD De mondom,ez kellett a torténet szempontjából :)
    Várom a kovetkezot ;)
    Ha megengednél egy kis onreklámot.. :$
    Ma kezdtem egy Larrys blogot
    http://summerlovelarry.blogspot.sk/
    várok mindenkit sok szeretettel :)

    VálaszTörlés
  7. Bocsi, hogy nem komiztam, csak nem jó a netem :/ most is egy könyvtárban ülök. a lényeg, hogy nagyon tetszik a rész és: KIT ÖLT MEG?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem. :) köszönöm. :) az majd kiderül.;)

      Törlés