2013. március 30., szombat

26. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok!
Meghoztam a 26. Fejezetet! :) De van egy rossz hírem...ez az utolsó. :( Már nem bírtam tovább húzni. Mindenkinek köszönöm aki olvasta,és kommentálta a blogomat! Sokat jelent! :)) És köszönöm,hogy elértük az 5000. oldalmegjelenítést! <3 Remélem méltó befejezés. :) Jó Olvasást! xoxo(Gabii) 

Louis

-Harry…komolyan sajnálom. Ezt a 2 évet. Hogy nem voltam veled. Végig melletted kellett volna lennem. 
-Shhhh… ne mondj semmit…szeretlek,és ez a fontos.-súgta a fülembe,és lágyan megcsókolt.
Kézen fogva sétáltunk a kocsihoz… nem érdekelt ha meglát valaki. Most csak mi voltunk.  Harry és Louis.  Mire a kocsihoz értünk,jó pár paparazzi fogadott minket,és a vakuk csak úgy villogtak,elkapták ahogy kézen fogva sétáltunk. Hát most már kiderült. A mai újságokban  már tuti benne leszünk. Harry benyomott a kocsiba,majd ő is sietve ült be mellém. Gázt adott,és elhajtott.
-Sajnálom Louis… tudhattam volna…Kristen miatt én is ˝híres˝ vagyok,nyilván való volt,hogy megjelennek a paparazzik.  –Haragszol?-érdeklődött rám se nézve. -Nem. Előbb utóbb úgy is kiderült volna. Mért ne vállalhatnánk föl nyíltan is?!-rántottam vállat,és megpusziltam arcát. -Igazad van.-nyögte az utat kémlelve. A hotelhez egy óra alatt megérkeztünk. Felsiettünk Harry lakosztályába,és Kristen döbbent arca fogadott minket. –Gratulálok.-ölelt át kettőnket amikor beléptünk. -Mi? Honnan tudsz erről?-értetlenkedtünk Harryvel. -Már 30 perce fent van az összes oldalon.-mutatta a képünket ipad-jén. -Szóval…még ma kiad egy közleményt rólatok a sajtósom, 2 nap múlva vissza kell mennünk L.A-be…ott is nagy port fog kavarni ez az egész. -Ja…és mi lesz Larryvel?-bámult hol rám,hol Hazza-ra.
-Először talán beszélhetnétek a barátaitokkal.-lépett be hatalmas vigyorral Ziall. -Úristen!-ugrott a nyakukba Harry,és agyon ölelgették egymást.  -Hiányoztatok srácok.-öleltem át őket,mikor Harry lemászott róluk. 
-Gemma és Liam is mindjárt jönnek.-vigyorgott Niall. -Semmit nem változtatok.-nézett végig rajtuk Harry. -Najóó…Szexi a hajad Niall, Zayn neked meg több a tetoválásod.-vigyorgott Haz.
-És mi legyen velünk?-érdeklődött Kristen. -Hát…valami muszáj lesz kitalálnunk…most Larry a legfontosabb.-vágott közbe Harry. Kristen csak bólintott egyet.  Louis… Itt az idő!-mondtam magamba,és elkezdtem a zsebemben kutakodni. Letérdeltem Harry elé,és kinyitottam a kék kis dobozt. –Harold Edward Styles…-kezdtem nagyot nyelve.  Lennél a férjem?-a kezem remegett,szívem a torkomban dobogott.  -Igen!-mondta könnyes szemmel Harry. Gemma és Liam ebben a percben toppant be. A körülöttünk lévő emberek tapsviharban törtek ki.  –Imádlak.-súgtam Harry fülébe,és megcsókoltam.

Harry

3 hete jöttünk vissza Los Angelesbe.  Louis és Én külön házban élünk. Kristen vett egy 
másik házat Beverly Hills-ben...és a NY-i lakásunkat eladta.  Mivel a legtöbb idejét leköti a forgatás,ezért Larry a legtöbbet velünk van. De minden hétvégén meglátogatjuk Kristent.  Liam és Gemma New York-ban élnek.  Megígérték,hogy legalább kéthetente jönnek a keresztfiukhoz. Niall és Zayn az esküvőnk után elköltöztek Londonba. Mindketten ott kapták meg ˝álmaik állását˝. Igen,Lou és én összeházasodtunk. Bár nem nevezném annak,csak tartottunk egy kis ceremóniát a kapcsolatunk miatt,hiszen még nem legális a két férfi közti házasság… Larry első szavát is kimondta…ami a saját neve volt. Aztán jött az apa,amit mindkettőnkre mond. Végül pár napja Kristent anyának is hívja. Anne,Bradley és a kis húgom hamarosan visszajönnek Ausztráliából. Mázlista a tesóm,már 1 évesen bejárta a fél világot.
Most mondhatom,hogy teljes az életem. Sokat küzdöttem érte…de mindenképp megérte.  Sok fájdalom,boldogság,és szomorúság van az elmúlt 19 évem mögött. De magaménak tudhatom a világ legcsodálatosabb emberét… Louis William Tomlinsont. És ez így marad ÖRÖKRE. 




14 megjegyzés:

  1. Nagyoon jóó lett!!! :)) *o* *___* <3 Imádtam/om a blogodat!!! :)) Tökéletes befejezés lett!! •_• <3 Terveztél új blogot? Mert ha igen, és Larry lesz akkor én tuti olvasni fogom!! :))) És még egyszer leírom: NAGYON IMÁDOM!!!! :) <3 :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon Köszönöm! Tényleg sokat jelent nekem,hogy ennyire tetszett! :)) <3

      Törlés
  2. Kérleeeeek írj egy újat :( Nagyon szeretem ezt és nem bírom ha nem olvashatom a csodáidat..:( minden másnapot csk azért vártam,mert tudtam,hogy lesz rész <3 Nagyonis méltó befejezése lett :) Annyira édes a kis Larry és A nagybetűs LARRY STYLINSON <3 Kérlek téged,hogy kezdj újba,mert megőrülö...:( De az is Larry legyen vagy Ziall vagy Egy Zouis? :$$ Nagyon sokan olvasnánk *-* Kérleeeeek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! Nem tudom leírni,hogy mennyire örülök ezeknek a kommenteknek! :)) <3

      Törlés
  3. ez nagyon jó lett imádom <3 *-* .. kár h vége lett.. ez volt a legjobb blog amit olvastam a végere meg,meghaltam :) annyira cuki lett h z már ne igaz :D <3 úgy h most már kezdheted A másik blogodat :D még egyszer: IMÁDOM!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon Nagyon köszönöm! :)) <3 Sokat jelentetek nekem! <3

      Törlés
  4. Egszerűen csodálatos befejezés volt!!! Azért szomorú vagyok, amiért ez az utolsó, de egyszer mindennek vége lesz!!! Köszönöm neked ezt a varázslatos történtet!!! És csatlakoznék az előttem szólókhoz, miszerint támogatnám, ha új történetbe kezdenél!!! Nem akarlak befolyásolni,... de LARRY-t akarok!!! ÉS igen, most is leírom, hogy várom a kövit, mert várom a kövi történetet!!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon Nagyon Nagyon örülök,hogy ennyire tetszett! :)) <3

      Törlés
  5. Annyira de annyira sajnálom, hogy csak most kerültem netközelbe :(
    Annyira de annyira sajnálom, hogy vége :( Annyira de annyira örülök, hogy ilyen gyönyörűen fejezted be :")
    Annyira de annyira örülök, hogy részese lehettem ennek az időszaknak, amikor minden nap tűkön ülve vártam, hogy hogyan alakulnak a dolgok, együtt örültem és szomorkodtam a szereplőkkel :)) Végül annyira de annyira örülök, hogy olvashattam ezt a blogot, és ezáltal lett egy új ledvencem! <3 Imádtam minden pillanatát :)
    Megint csak egy hatalmas KÖSZÖNÖM-mel tartozok, de akkor cserébe írj nekünk egy újat,
    nagyon szépen kérlek :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira De Annyira Köszönöm! :)) Eszméletlenül örülök,hogy tetszett! :9 <3

      Törlés
  6. Gabi,sajnálom,hogy csak most tudok hozzászólni,csak elég nagy zur volt korulottem mostanság. Végigolvastam mindent...Te voltál az elso fiú íróm ;)
    Nagyon tetszett Lou levele Harryhez,azt te találtad ki? :O
    A vége nekem túl happyre sikeredett,de lényegében nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) bocsi, én is csak most látom,hogy írtál. :)
      Köszönöm...nagyon örülök,hogy tetszett a blogom,és hogy végig jó tanácsokkal láttál el. :)) Igen,én találtam ki! :))

      Törlés
  7. Szia! Nemrég találtam meg a blogodat, és eszméletlenül tetszett:)) *-* IMÁDTAAM <33 Még soha nem találkoztam olyan irással, amit fiú irt volna. Ráadásul directioner, és Larry blog... Hűűha. Amugy, az a neved, hogy Lénárt Gábor? Mert akkor megvagy fb-n. És ahogy néztem a profilképedet...soha az életben nem gondolnám, hogy te directioner vagy, és ilyet irsz... Megleptél xD De nem rossz értelemben. Hű, olyan jó, hogy ismerek(ha nem is személyesen) egy fiú directionert is. :D Nem baj, ha bejelöllek? :) Jézus én meg itt regélek neked egy könyvet O.o Na jóóóvan ennyit akartam. xd azért ha lehet irj vissza, köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! örülök,hogy tetszett! :)) öhm...igen,én vagyok. :) Bejelölhetsz,de az az igazság,hogy nemnagyon szoktam használni... Inkább twitter. :D Azon fent vagyok 0-24-ben. :D Szóval ha van twittered,és megadod,akkor szívesen bekövetlek,és ott tudunk beszélni. :)

      Törlés