2013. március 4., hétfő

13. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok!
Itt a következő rész! :) Hát...mit is mondjak...remélem jó lett,mert az egészet ma raktam össze,3 óra alatt...és hát kissé rövid is lett. :/
Jó Olvasást! xoxo(Gabii)


Harry

-Gemma…-nyitottam be hozzá.
-Kérlek…hagy magyarázzam meg.-ültem le mellé.
-Harry…ezen nincs mit magyarázni.-fordult felém Gemma.
-Láttam amit láttam…ne tagad.-emelte fel hangját.      
-Nem tagadom.-néztem Gemm szemébe.
-Harry…meleg vagy?-tette fel a kérdést Gemm.
-Azt hiszem…igen.-mondtam kissé habozva.
-De te soha nem voltál fiúval.-túrt a hajába Gemma
-Tudom…de Louis más…őt szeretem.-próbáltam magabiztosan mondani.
-Ha neked így jó…én elfogadom.-lehelt egy apró mosolyt Gemma.
-Köszönöm.-vigyorogtam én is,és megöleltem.
-Kérlek,ne mond el anyának.-mondtam komolyan.
-Én szeretném vele közölni.-folytattam.
-Lakat van a számon.-ölelt meg Gemm.
-Na mesélj!-vigyorogtam megint.
-Hát nem történt semmi különös…-kezdte Gemma
-Csak beszélgettünk,iszogattunk…aztán csókolóztunk.-pirult el Gemm.
-Na…ez már haladás.-böktem finoman oldalba.
-Megyek reggelizni…anya már biztos fel van.-állt föl Gemma az ágyról.
-Oké…mi is mindjárt megyünk.-indultam vissza a szobámba.
Ha csak Louis nem akar még egy menetet…-vigyorogtam magamba.
-Elmondtad?-érdeklődött Louis,aki már felöltözött.
-Igen…és elfogadta.-vigyorogtam rá.
-Akkor jó.-puszilta meg homlokom.
-Jössz fürdeni?-érdeklődtem,miközben formás fenekét fogtam.
-Már ruhában vagyok.-mutatott végig magán.
-Ezen könnyen segíthetek.-megcsókoltam,és elkezdtem vetkőztetni.
-Így már jó lesz.-vigyorogtam,amikor boxerben állt előttem.
-Akarlak…most.-nyögtem a csókunkba.
-Majd a zuhany alatt.-mondta Lou,és szinte rohant a fürdőbe.
-Most  én jövök.-tapadtam ajkaira,amikor beálltunk a zuhany alá.
Lou vizes teste egyszerűen jól nézett ki.
Felszisszent amikor a hideg csempének nyomtam,de nem sokat törődött vele…
-Remélem nem fog fájni.-csókoltam meg újra.
***

-Haaarrooolllddd…én mindjárt…-nyögte Louis.
-Én sem bírom már…-mondtam lihegve.
Gyorsítottam a tempón,és erőszakosan megcsókoltam Louist…mielőtt egy hatalmasat ordíthatott volna.
-Szeretlek Hazz.-lihegett Lou.
-Ez valami hihetetlen volt.-vigyorgott amikor kimásztunk a zuhany alól.
Ezután gyors felöltöztünk,és lesiettünk enni.
-Jóreggelt.-köszöntem amikor leültünk enni.
-Szia Harry…-kezdte Anne.
-Louis…rég láttalak.-fordult BooBear felé.
-Igen…el kellett utaznom pár napra.-füllentett Lou.
-Értem.-bólintott Anne.
-És milyen volt a tegnap este?-mosolyogtam anyára
-Fantasztikus…Bradley saját vitorlásán vacsiztunk…aztán ott aludtam nála.-mondta zavarban.
-Ezek szerint mindenki estéje jól alakult.-pillantottam  Louisra,és kezünket összekulcsoltam.
-Igen.-kacsintott Lou,és beletúrt a hajamba.
-Úgy látom nagyon megkedveltétek egymást.-vigyorgott Gemm.
-Harry…nem akarsz valamit mondani anyának?!-Gemma hol engem,hol Anne-t kémlelte...






14 megjegyzés:

  1. Imádoom :D csak rövid lett:/ nem baj így izgalmasabb.. már alig várom a kövi részt :))

    VálaszTörlés
  2. Tűkön ülök! :D Zseniális. <3 Sieess! :)))

    VálaszTörlés
  3. Jó lett!! :)) Kicsit rövid, de mint mindig fantasztikus!! Alig várom!! :D

    VálaszTörlés
  4. Ez...ez...nagyon jól sikerült! Olyan cukiiiik! :D mihamarabb a kövit!

    VálaszTörlés
  5. Siess a kövivel :$$ Isteni lett...*-* <3 remélem Gemm nem kavar be jobban..kicsit bunkü,hogy sürgeti Haz-t :( De nagyon cuki lett megint....U.I.:lehetne,hogy nem egymás alá írod a sorokat,hanem folytatólagosan,mert nagyon belezavar :( Bocsi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek. <3 köszönöm. :)) igen,úgy írom. :)

      Törlés
  6. Még mindig imádom a blogod. Btw mióta olvasom, rájöttem, hogy két nap milyen hosszú.. Kíváncsi vagyok, Anne mit szól hozzá, de szerintem ő is megérti majd. ^^ A lényeg: jó rész lett és ahogy csak tudsz, siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  7. Aww,Larry a zuhany alatt *-*
    Gemma milyen már..:D
    Jojjon az új rész :)

    VálaszTörlés