2013. március 24., vasárnap

22. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok!
Itt a következő rész is. :) Lassan közeledünk a vége felé. Remélem ez is tetszeni fog! :) De aki nem kedveli Kristen Stewartot,az ne olvassa! XD Jó Olvasást! xoox(Gabii)

Harry

2 év telt el Louis halála óta.  Minden nap gondolok rá. Nem akarom elfelejteni…és nem is fogom. Én,Kristen és a kis Larry-vel New  York-ban élünk. Igen,van egy 8 hónapos fiam. Larry Stewartnak hívják. Nem akartam Louist elfelejteni,és a kis Larry révén nem is fogom. Kristen világhírnévre tett szert az Alkonyat miatt,szóval ő folyton ingázik NY és L.A között. Larry a születésnapomon fogant,amikor mindketten az alkohol hatása alatt voltunk…és egyszerűen megtörtént  köztünk. Kristen a legjobb barátom,tudja,és elfogadja a múltamat,mindig mellettem áll…és most már a kis Larry is összeköt minket. Megegyeztünk,hogy mindenhol egy párként mutatkozunk be. Kristen,Gemma és Anne-n kivűl senki nem tud Louisról. Jut eszembe Anne…egyszerre lett nagymama,és újra anyuka. A testvérem(Katy) 2 hónappal hamarabb született az unokájánál. Az utóbbi 2 évem egy kész káosz volt. 19 évesen lettem apuka,és a kis Katy bátyja. A modellkedést lecseréltem a divatfotózásra,és olyan cégekkel és modellekkel dolgozom együtt mint Calvin Klein,Armani,Prada,Vogue,Harper’s Bazaar,Heidi Klum,Gisele Bünchen és még sorolhatnám. Fantasztikus dolog,hogy a munkámban,és apukaként is helyt tudok állni. Sokkal komolyabb lettem,mióta apuka vagyok…nem járok bulizni,és 8 hónapja egy csepp alkoholt sem ittam. Kristennel szeretnénk a lehető legjobb szülők lenni,mindent megteszünk Larry-ért…amikor csak van ideje,hazautazik a forgatásokról…de sajnos néha nekem is el kell utaznom 1-2 napra,ilyenkor Anne-nál hagyom Larryt…nála jobb anyukát el se tudnék képzelni. Csodálom,hogy bírja szusszal…de legalább Bradleyvel együtt csinálják ezt az egészet. Liammel tartom a kapcsolatot. Zaynt és Niallt 2 éve nem láttam. Liamet is csak Karácsonykor,Gemma szülinapján stb. látom.  Most a Milánói divathétre utazunk. Szerencsére Kristen el tudott szabadulni a forgatásról,legalább egy kicsit együtt lesz a család. Már amikor nem fotózáson,vagy valamelyik magazinnal egyeztetek. A gépünk mindjárt indul. Anyáéktól elköszöntünk,bepakoltuk Larry összes holmiját…és szépen lassan felszálltunk. Mostantól minden egyes percben úgy kell tennünk,mint egy szerelmespár. Folyton ölelgetnem,puszilgatnom,és kézen fogva kell járkálnom Kristennel…Ha már  1 méter távolságot tarok tőle,azt hiszik hogy veszekedtünk. Pedig mi egyetlen egyszer sem veszekedtünk. A legjobb barátom. Mindenben tökéletesen megértjük egymást. Kristen egy csoda…hogy rátaláltam,és segített túlélnem Louis halálát,és már csak Larry miatt is vagyunk együtt. Elhatároztuk,hogy ketten neveljük fel.  Ő annak a bizonyítéka,hogy 2 barát is fel tud nevelni egy gyereket. Nem érzünk szerelmet egymás iránt. Csak nagyon erős barátságot.  Oké…túl sokat beszélek. De muszáj ennyit beszélnem,hogy megértsétek az elmúlt 2 évemet. Szóval nagy nehezen túléltük a 10 órás repülőutat Milánóba. Larrynek az utolsó 2 órába már minden baja volt. De amikor énekeltem neki,mindig megnyugodott. Szerette a hangomat.
A hotel gyönyörű volt. A lakosztály szintén. Bár meg kellett fizetni…csak az erkély akkora volt mint Kristen ˝kis˝ gardróbja. Miután kipakoltunk,a nap hátralevő részét alvással töltöttük. Komolyan fárasztó volt a repülés. Másnap bementem az Olasz Voguenak fotózni. A munka egész gyorsan haladt…a modell értette,hogy mit akarok,hogy pózoljon…csak én értettem nehezen olasz akcentusát…  Az ebédszünetem után bementem a tervezőbe. Itt csinálják a magazin kinézetét,itt választjuk ki a fotót a címlapra,illetve az újságba.
-Sziasztok. Harry Styles vagyok.-köszöntem a bent munkálkodó emberekre. -Helló. Már a nevedből tudtam,hogy te vagy az új fotósunk.-ragadott meg egy szőke hajú csaj,és az egyik tervezőasztal felé húzott. 
-Itt vannak a képek.-tettem le azokat az asztalra. -Szuper. Biztos megint remek munkát végeztél,de most csinálunk veled egy interjút.-hadarta a csaj,és körbenézett a teremben. -Velem interjút?-érdeklődtem flegmán.  -Igen. Tudod itt Olaszországban elég nagy hírneved van,te vagy a világ legfiatalabb divatfotósa,aki ekkora sikert ért el.-magyarázta a szőkeség. -Öhm…oké.-bólogattam.
-Louis…gyere. Itt a következő interjú alanyod.-kiáltott a csaj az egyik asztal felé. A pasi hátall ült,de nagyon hasonlított  valakire.  -Harry Styles. Bemutatom az újságírónkat,Louis Tomlinsont.-mondta a platinaszőke lány,és közelebb húzta a pasit…ezt is onnan állapítottam meg,hogy láttam a cipőjét közelebb lépni. A földet kémleltem. Ez lehetetlen. Louis halott! Biztos csak egy névrokon. Nem akartam felnézni.  Már a név hallatán is rosszul lettem. Louis nem él. És nem lehet itt. Ő nem AZ A Louis.-nyugtatgadtam magam.  Harry. Nézz már fel. Mégis mi történhet? Talán meglátod a halott barátodat?!-igen. pontosan ez történhet.-vívtam belső harcot magammal.  Oké. Lássuk,ki ez a Louis.-mondtam magamban,és tekintetemet felfelé vittem. Piros nadrág.-Louis is szerette a piros nadrágot. Csíkos póló.-Louis csak ilyenbe járt. Széles mosoly.-Úristen. Ez Louis!-nyögtem magamba,amikor megpillantottam teljes arcát. Ott állt előttem. Arcán hatalmas vigyorral. A 
˝halott˝ barátom élt. 





16 megjegyzés:

  1. Jólvan na, csak mer beleírtad Kristent, attól még elolvastam!! :D Nincs köztük szerelem hurrá!! ;D Nagyon jóóó lett!! *-* :)) Egész delután erre vártam!! Megérte!! :)) Alig várom a kövit!! :))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon aranyos lett!!! És, hogy Larry-nek nevezte el a kisfiát... én ettől teljesen meghatódtam!!! Remélem újra lesz Larry (mármint a páros és nem a gyerek)!!! Várom a kövit!!! :) <3

    VálaszTörlés
  3. OMG..könyörgöm ne vesszenek össze,legyen Happy End és ha ennek a blognak vége kezdj egy újat :$$

    VálaszTörlés
  4. OMG ne h össze vesszenek mert téged nyírlak ki :D és mi az h van egy fia ? :O az lehetetlen.. ha össze jön megint Louis-sal akkor a gyereket ki fogja fel nevelni ? :D UI. Imádom hamar kövit :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a végére elég bonyolult lett. :) hozom. <3

      Törlés
  5. Ahhhhhw *-* ez...ez... Ahhhhhw *-* Lout kiengedték!!! Én Kristennel úgy vagyok, hogy nem is szeretem és nem is utálom, de azért annak örülök, hogy nem szerelmesek ^^
    Larry...:) Azon gondolkodtam el, hogy ugye Lout mostanában engedték ki és ugye nem váratott magára?
    Bár Lou viselkedéséből ítvélve ezt megtervezte :D
    Bocsi a zagyválásért, nagyon izgatott vagyok, IMÁDOM! <3
    U.i.: mi lesz velem a blogod nèlkül... Remélem kezdesz majd egy màsikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)) <3 nagyon örülök! :) Ha szeretnétek,akkor igen. :))

      Törlés
  6. nagyon jóóó lett mikorra hozod az új részt??? :)))

    VálaszTörlés
  7. szia én csak azt akarom megkérdezni, hogy még hány rész van hátra?
    Ha kezdesz új blogot akkor az kikről fog szólni?
    ez a blog meg elképesztő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nincs előre megtervezve,de kb. 8. :) Arról majd ti döntötök. ;) köszi. :D

      Törlés
  8. mikorra hozod az új részt?? :)))

    VálaszTörlés