2013. február 28., csütörtök

11. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok!
Itt a 11. Fejezet! Mint ígértem,hosszabb mint az elöző...remélem jó lett. :) Jó Olvasást! :) xoxo(Gabii)

Harry

-Mit művelsz harry?!-segítette föl a csajt a földről.
-Hagyj békén.-fordult el Lou,és már indultak is.
-Louis szeretlek.-kiabáltam utána,és szemeim újra könnyesek lettek.
Túl van rajtam?!
Semmit nem jelentettem neki?
Ezek szerint…annyira hülye vagy Harry.
Tudhattam volna…csak kihasznált.
Csak egy idegen srác voltam neki,akit sikeresen átvágott.
Felejtsd el Hazz! Nem jelentett neked semmit Louis..-mondogattam magamban.
Jó…a mai tervnek is lőttek,irány haza.-töröltem meg az arcomat,és fogtam egy taxit.
-Sziasztok.megjöttem.-mondtam,amint beléptem az ajtón.
-Hamar végeztél.-mondta Anne aki idegesen kapkodott.
-Nem volt semmi érdekes.-hazudtam már megint.
-Anya,segítenél  a cipzárban?-jött le Gemma a lépcsőn,a ma esti ruhájában.
-Persze kicsim,te meg segítenél a sminkben?-kérdezte Anne.
-Jézusom…olyanok vagytok,mint két tinilány az első randi előtt.-viccelődtem rajtuk.
-Fogd be Harry.-csitított Gemma.
-Úristen,egy óra múlva itt van Bradley,és még kész sem vagyok.-idegeskedett  anya.
Jót nevettem rajtuk.
Amíg készülődtek,leültem tv-t nézni,és végre egy jót ettem…tegnap csak egy alma volt a vacsorám…nem lesz ez így jó…Louis teljesen tönkretesz.
Figyelem! A ˝kifutón˝40-es,szingli,nagyon szexy Anne-konferálta be Gemma.
-Oh My God!-tátva maradt a szám amikor megjelent anya a folyosón.
-Gyönyörű vagy,anya-mondtam,miközben alaposan megfigyeltem  kinézetét.
-Olyan,mintha Jennnifer Aniston lenne,csak más hajszínnel.-mondta Gemma.
-Na,elég lesz már,nem kell túlozni.-legyintett Anne a levegőbe.
-Anya,Liam már itt vár,megyek.-puszilta meg Gemma Anne-t.
-Én is megyek Hazz...légy jó.-puszilta meg homlokom,anya.
-Oké.sziasztok.-mondtam egy mosoly keretében.
Egész este egyedül leszek…
Mit csináljak?
Azért aludni nem mehetek,még csak 8 óra…
Felhívom Zaynt.remélem ráér.-vettem elő a telefonom.
-Szia Zayn.-szóltam bele.
-Harry?!-mondta alig hallhatóan.
-Mit csinálsz? visszahívjalak?-érdeklődtem.
-Öhm…nem…csak Niall.-hagyta el egy halk nyögés a torkát.
-Niall…harry az…hagyd abba.-mondta Zayn,és elcsíptem Niall durcás megjegyzését.
-Most mond.-hangján hallatszott, hogy vigyorog.
-Tudod…eléggé unatkozok…egyedül vagyok itton.-mondtam lassan,és rátértem a lényegre.
-Nem lenne kedved/kedvetek átjönni?-kissé zavaban voltam,remélem nem hallatszott a hangomon.
-De…-mondta.
-Mindjárt ott vagyunk…már nem bírja sokáig Zayn.-kiabált Niall a telefonba.
-Jesszus.-forgattam a szemem.
-Hallottad Mr. Horan-t…mindjárt ott vagyunk.-nevettett Zayn a telefonba.
-Rendben.szia.-raktam le az iphone-t.
Gyors rendet vágtam,átöltöztem…és kerestem némi alkoholt…csak bort találtam…aztán vártam.

Louis
Nem bírom elfelejteni Hazzát. nem bírom nélküle.
Lily-t,aki Harry leribancozott is csak azért csókoltam meg,hogy hátha felejtek.
De nembirok.
Miközen őt csókoltam,Harry arcát képzeltem oda…és akármennyire is ellenkezem...mindenhol őt látom…Még az álmaimban is.
Meg kéne neki bocsájtanom.
Csak túlreagáltam az egészet.
Harry nem tehet semmiről.
De vajon képes lesz e megbocsájtani…
Harry még szeret…ma ezt mondta,miután hátat fordítottam neki.
Bocsánatot kell kérnem…
Remélem még nem késő…

Harry

Zayn és Niall 1 órán belül itt voltak.
-Bocsi…csak Niall kicsit feltartott.-pirult el Zayn.
-Igen…mert Zayn-nek több idő kellett elmenni.-puszilta meg Niall az arcát.
-Nem akarom tudni a részleteket.-fordultam el.
-Szerintem se akarod megtudni.-mondta Niall egy perverz mosoly keretében.
-És mit csináljunk?-nézett körbe Zayn.
-Hát nem tudom…-mondtam zavaromban.
-Iszogathatunk…-mutattam a borosüvegek felé.
-Remek.-indult a pulthoz Zayn.
1-2 óra múlva az alkohol tette a hatását…de azért nem voltunk részegek
Csináltunk egy pár őrült képet…
Zayn és Niall pedig meztelenül fürödtek a tengerben…
-Könyörgöm…öltözzetek fel.-pirultam el amikor pucéran léptek be a házba.
-Mi az? nem tetszik kicsi niall?!-nevetett,és felkapott egy boxert.
Miután sikeresen rendbe szedték magukat…úgy döntöttek,hogy indulnak.
-Elkísérlek titeket…még a végén valami bajotok esne…-mentem utánuk,és bezártam az ajtót.
Én voltam a legjózanabb közülünk.
-Sziasztok-köszöntem amikor a lakásuk előtt voltunk.
-Szia Harry...majd beszélünk.-ölelt meg Zayn.
-Csókóllak,hazz.-vigyorgott a szőke,és behúzta zaynt.
2 bolond.-forgattam a szemem,és indultam haza.
Alig egy utcányira voltam a háztól,amikor lépteket hallottam mögöttem…és a léptek egyre gyorsabban közeledtek.
Hirtelen elkapta a karomat,megfordított,és megcsókolt…
-Louis…-nyögtem a csókunkba.
-Szertlek Harry…könyörgöm bocsáss meg.-súgta,és újra megcsókolt.
-Szeretlek Lou…-mondtam alig hallhatóan…és ajkaink újra találkoztak.







18 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-O-M :D olyan aranyosak együtt végre h ki békültek :D várom a folytatást minél hamarabb hozd :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj,de jóóó!!!!! <3 IMÁDOM én is :))) Kibékültek ^^
    Ügyes légy a folytatással :D

    VálaszTörlés
  3. jajjjj kövvit :) kíváncsi vagyok hogy mi lesz itt :)

    VálaszTörlés
  4. Az az egy baj van vele, h rövidek :P de am ez az egyik kedven Larrys blogom :D linkelsz face-t? csak gyűjtögetem a Monstereket meg a Directionereket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom...de 2 nap alatt nem bírok hosszabbat. :/
      köszönöm. :) jelöltelek. ;)

      Törlés
  5. Nagyon jóó.....kövit!!! :DD
    Új kedvenc blogom van!! ;) *-*

    VálaszTörlés
  6. Megígérted *-* Hozd az újat <333 agyon tetszett *-*Nialler és Zayn ahhw <33 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom...annyira de annyira igyekszem... :/
      most jutottam géphez...írok amilyen gyorsan csak tudok... :)
      ha minden jól megy,tényleg lesz új. :)

      Törlés
  7. Jézus ez nagyon viccesre sikeredett :D haha
    Zaynnek szóval tobb ido kell..LOL XDDD

    VálaszTörlés