2013. február 13., szerda

Magamról...

Sziasztok!

Mivel  kértétek,hogy írjak magamról bővebben,itt van néhány dolog. :))

- 14 éves fiú vagyok, 8. osztályos,májusban leszek 15. :)
- A Tisza Tó-hoz közel élek, JNSZ-megyében. :)
-Apukám külföldön dolgozik. 
-Van egy 10 éves húgom. 
-Elég magas vagyok. 
- Imádom Kristen Stewartot. :)
- Nagyon szeretnék New Yorkban,Londonban vagy Los Angelesben élni. :)
- Felnőtt koromban Férfi Modell,Fotós,Színész,vagy filmrendező˛forgató könyv író szeretnék  lenni. :))
-Kertes házban élek,a szobám tele van 1D-s poszterekkel. :$
-Utálom a Fizikát,Kémiát,Matekot. :D 

 Nagyjából ennyit tudtam magamról össze szedni. :)) Remélem elég. :D Következő rész HOLNAP lesz! :)


9 megjegyzés:

  1. Hozzád költözhetek?:| Az én szobám is tele van 1D-vel:D És remélem minnél előbb hozod a részt,már nagyon várjuk a többiekkel:$ És köszi a leírást:D

    VálaszTörlés
  2. Az én szobámba már nem fér tobb poszter,tele van Michael Jacksonnal,Bruno Marssal és One Directionnel XDD
    Egy kérdésem lenne: hogyan lettél Larry shipper?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer olvastam róluk egy blogban, ami felkeltette a figyelmemet,és elkezdett érdekelni ez a dolog róluk. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ez mind szép és jó és az a tipikus; "Vele is szívesen találkoznék egyszer; mert jófej" érzés van bennem mostan. Haha.:D Úgyhogy pár megjegyzés; Rettentő sok hasonlóságot véltem felfedezni köztünk, ez pkusz pont.:)
    Akkor a kérdéseim; ~ Milyen lett a felvételid? (flvételiztél?) ~ KÉPET akaroook! Már csak mert írtál olyat, hogy lennél modell. :DD Okéé. Esetleg jelöltök FB-n? Kéne csinálni valami privát Larry shipper ~Gabiifictionfan clubbot.:'DD /facebook.com/profile/jamie.gossip (asszem' ez a link címemxd) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha. :D örülök,hogy hasonlítunk. :D hát elmegy. 56 pontom lett. :) jelöllek fb-n. :) hahaa...jó ötlet. XD. :DD

      Törlés
  5. xD hm... sok a közös bennünk... amúgy én is írok egy Larry-s történetet :) amúgy bejelölsz fb-én ? https://www.facebook.com/boglarka.szoszke

    VálaszTörlés