2013. február 16., szombat

5. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Halihó!
Meghoztam az 5. Fejezetet. :) Ez a rész elég rövid lett... de szerintem  izgalmas lett. :) Remélem kapok pár kommentet! :) Jó  olvasást! xoxo(Gabii) 

Louis

Miért  jön be nekem ennyire ez a srác? Miért olyan különleges? Még egy napja sem ismerem,de már többet érzek iránta,mint barátság…pedig én nem vagyok meleg! soha nem voltam még fiúval…de ez a srác teljesen elbűvölt…a mosolyával,a gondoskodásával,és a göndör fürtjeivel…akarom őt!
Az a puszi csak azért volt,hogy tudassam vele,mennyire hálás vagyok neki a segítségért…remélem nem értette félre…bár legszívesebben megcsókoltam volna,és akármennyire is furán hangzik…de alig egy nap alatt beleszerettem  Harry Styles-ba!  Abba a srácba,aki itt fekszik mellettem,aki segített,és aki elhalmozott törődéssel,és kedvességel…
Egész éjszaka ezen gondolkodtam,nem bírtam miatta  aludni,folyton Harry-t néztem,aki itt fekszik tőlem fél méterre,és legszívesebben átölelném,hozzá bújnék,hogy tudja: Szeretem!
Ahogy ezen gondolkodtam,észre se vettem,de már cselekedtem…
Lassan közelebb húzódtam hozzá,lábunk összeért.
Keze a hasán pihent…lassan,egyenletesen vette a levegőt…aludt…remélem,hogy nem kel föl.
Jobb kezemet  felemeltem,és  az ő kezéhez érintettem…ujjainkat lassan összekulcsoltam.
Még mindig alszik…Fölé hajoltam,és megpusziltam homlokát.
Fantasztikus érzés volt,ahogy testünk érintkezett,szívem hevesebben vert összekulcsolt kezünket látván…így aludtam el.
Harry

Reggel elég különös helyzetben ébredtem.
Louis lába az enyémen keresztbe pihent…kezünkegymáséiban pihent az ágyon....ő arccal felém fordulva aludt.
Bevallom,hogy jól esett Louis közelsége…bár ezt a kezes dolgot nem értettem…talán meleg?!
És én?...mért engedem ilyen közel magamhoz? Mért esik olyan jól  az érintése…és az,hogy kezünk egymáséiban pihen? Nem szabad beleszeretnem Louis-ba!
Lassan kimásztam mellőle,felöltöztem,és lementem reggelizni.
-Jó reggelt anya.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Neked is Harry.-mosolygott Anne,és leült mellém.
-Mi újság Zayn-el?-kérdezte anya. basszus…Zayn szinte teljesen ki ment a fejemből…
-Semmi különös,elvileg  holnap találkozunk.-válaszoltam tele szájjal… válaszul anya csak bólintott.

Kínos csend.Valamit mondanom kéne… Elmondom Louist!
-Anya-kezdtem bele.
-Igen?-fordult felém kíváncsian.
Tudod tegnap,mikor elmentem fotózni…találkoztam valakivel…pontosabban átestem rajta.
Egy srác volt,akit Louis-nak hívnak…tele volt sebekkel,és magatehetetlenül feküdt a földön…én meg segítettem neki..és most fent alszik a szobámban.-nyögtem ki végre a lényeget.
-És hogy van?-jött az első kérdés.
-Jól…igazából semmi baja,csak az arcán van még pár seb.-válaszoltam gyorsan.
-Rendben kicsim..-mosolygott anya.
-Akkor nembaj, hogy itt van?-húztam én is mosolyra számat.
-Mért lenne baj?! hiszen segítettél neki…de ezt nem kellett volna titkolnod.-vigyorgott Anne.
-Köszi anya…ha fel kel,majd bemutatom-öleltem meg,és felmentem Louis-hoz…aki még mindig aludt.
Annyira édesen aludt…nem volt szívem felébreszteni…szóval addig kiraktam neki a tegnapi ruháját,bár a pólójából még a mosógép sem szedte ki a vért,ezért azt adtam az enyémből.


Louis

Harry pakolása keltett föl…aki épp háttal volt nekem…tökéletes alkalom a bírkózásra…Hazz nem is sejti,hogy felkeltem.
Lassan felültem,mögé osontam az ágyon,és berántottam magam mellé.
-Héé…mi volt ez?-vigyorgott Harry,és elterült mellettem.
-Semmi,csak egy kicsit bírkózni akartam.-böktem meg az oldalát,és beletúrtam a hajába.
-Jólvan,Tomlinson…most kapni fogsz-nevettett fel,és  elkezdett a párnával püfölni.
-Én nem párnacsatára gondoltam-kerekedtem fölé,és már Harry-n feküdtem.
Ajkaink között alig pár centi volt a távolság…mindketten mosolyogtunk,és egymás tekintetébe merültünk.
Kezeim az övét kezdték keresni,és amikor megtaláltam,összekulcsoltam azokat…Harry nem ellenkezett,inkább csak még nagyobb lett a vigyor az arcán.
Mért hagyja magát? Talán ő is akarja? Lehet,hogy igen…hiszen rajta fekszek,kezünk egymáséiban…és a nadrágjában is érzem a dudort…most kell cselekednem!
Még egyszer rámosolyogtam…tekintetünk találkozott…és ekkor ajkaimat az övére helyeztem...
Harry visszacsókolt. 


6 megjegyzés:

  1. ahww Imádom pont a legjobb résznél van vége :( nem baj...a kövi legyen hosszabb :D gyorsan kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. :) direkt van így vége. :) igyekszem hamar hozni. :))

      Törlés
  2. *w* Imádoom/Imádjuk *w* Miért itt hagytad abba?*csalódott arc* :c
    Következő legyen hoszabb:3 Nembírok 2 napot várni:s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) ígérem hosszabb lesz. :)) nemtudom mikorra készül el,de remélem belefér a 2 napba. :))

      Törlés
  3. Uramisten,MR.Tomlinson nem habozik *__*
    isteni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) hát igen,elég hamar rámozdult. :D
      köszönöm. :)

      Törlés