2013. február 12., kedd

3. Fejezet. This Summer Changed My Life...


Sziasztok! :) Itt a 3. Fejezet. :)) Remélem tetszeni fog nektek,bár az egészet egy éjszaka alatt dobtam össze,ezért ne haragudjatok az esetleges hibákért. A szóismétlésekre külön figyeltem! :) 
Jó olvasást! :) xoxo (Gaboo) 

Harry

Miután Zayn elment,anya egy kissé kiakadt,és úgy viselkedett velem  mintha 10 éves kisgyerek lennék…Bevitt a házba,lefektetett a kanapéra,és bekötözte a lábamat.
-Anya!-jól vagyok.-nem kell babusgatni,tudok járni,és nem is fáj már annyira.-jelentettem ki határozottan,és felpattantam a kanapéról.
-jól van kicsim,te tudod-vágott szomorú arcot Anne.
-azért köszi-pusziltam meg.
-egyébként hányra is jön az a srác?-érdeklődött anya.
-Nyolcra. És különben Zayn-nek hívják.-világosítottam fel anyát.
-Jó... persze. Akkor nekilátok a vacsinak.-indult Anne a konyhába.
-mindjárt segítek,csak átöltözök.-mosolyogtam anyára.
-rendben kicsim.-válaszolt anya.
Felmentem a fürdőbe,letusoltam,kerestem valami  göncöt,aztán mentem segíteni…megterítettem,és vártuk Zayn-t.


Csengettek. Biztos Zayn lesz,felálltam a tv-elől, és mentem ajtót nyitni.
Szia Zayn-öleltem meg.
Helló Harry-ölelt vissza.
-Gyere,már kész a vacsi.-invitáltam az étkező felé.
-Hm,finom  illatok vannak.-közölte,és leült az asztalhoz.
-Szerintem is.-mosolyogtam rá.
A vacsora alatt elég sokat beszélgettünk,sok mindent megtudtunk róla,és Zayn is rólunk…
Elég jól élnek mivel a szülei 2 szállodát üzemeltetnek a szigeten.

-Köszönöm a vacsorát-pattant fel zayn az asztal mellől.
-örülök,hogy ízlett.-mosolygott rá Anne.
Zayn…nem akarsz itt maradni éjszakára?- kérdeztem kissé félénken.

Zayn

Az első gondolatom az volt,hogy NEM! Nem fogok itt aludni,egy ágyban vele,mert akkor biztos nem bírnák magammal…És ott van Niall…igaz,ma nincs a városban,de én őt szeretem!
-Nem lehet-válaszoltam határozottan,és az ajtó felé indultam.
-De mért nem?-indult utánam a göndör,és elkapta a csuklómat.
Most erre mégis mit válaszoljak? Talán azt,hogy „figyelj,meleg vagyok,és totál beindultam rád,szóval ha egy ágyba kerülnénk,akkor rögtön letepernélek” –nem ez így nem jó…de mégis az egyenes beszéd a legjobb,tehát közlöm vele az igazságot,megutál,és aztán tűzhetek haza.
-Beszéljünk kint-léptem ki az ajtón,és rágyújtottam egy cigire.
-Hallgatlak.-lépett elém Harry-mi lenne az a nagy dolog,ami miatt nem maradhatsz ma este?-keresztbe tette a karjait,és egyenesen a szemembe nézett.
-Hát jó…elmondom-léptem én is közelebb,és eldobtam a cigit.
Vettem egy nagy levegőt,a szemébe néztem,és kimondtam...
Meleg vagyok.-ez a mondat olyan magabiztosan hagyta el a számat,hogy azt senki nem kérdőjelezhette volna meg.
Csak ennyi?-grimaszolt  Harry.
-És van egy barátom,akit Niall-nek hivnak.-folytattam.
-Köszönöm,hogy elmondtad.-ölelt át Harry..
-Akkor nem haragszol?-kérdeztem a földet kémlelve.
-Mért haragudnék?!csak egy napja ismerjük egymást,és nem ítéllek el emiatt..-mosolygott rám azokkal a gyönyörű kék szemeivel.
-Akkor maradsz?-szorította meg csuklómat,és behúzott a házba.
-Nincs más választásom.-vigyorogtam rá.
Felmentünk a szobájába,és ledőltünk az ágyra…jól esett,hogy ilyen közvetlen,és nem ítél azért,ami,és aki vagyok…nagyon megkedveltem ezt a göndört,talán túlságosan is.
-Nemtudom,meddig feküdtem az ágyon,és feledkeztem a gondolataimba de Harry már megfürödve és boxerben jött vissza a szobába…baszki,ezt most direkt csinálja?! legalább felvehetett volna egy pólót…nehéz éjszaka lesz.
Hamar végeztem a zuhanyzással,Harry már az ágyban feküdt,és tv-zet…befeküdtem mellé,egy kicsit dumáltunk,elmeséltem neki,ezt az egészet,hogy  mikor,és mióta…aztán oldalra fordultam,és elaludtam.

Harry

Hajnali 2 körül felkeltem,hogy igyak valamit,mert kiszáradt a torkom…amikor visszaértem,becsuktam az ajtót,és fordultam volna meg,de ekkor valaki,pontosabban Zayn átkarolta a derekamat,és a vállamat kezdte csókolgatni.
-Zayn mit művelsz?-fordultam meg,és próbáltam kiszabadulni  „szorításából”  de ő a falhoz nyomott,és kezeinket összekulcsolta.
-Ssss-súgta Zayn a fülembe…és kissé beleharapott..
Egyre lejjebb haladt,a nyakamat kezdte csókolgatni ,aztán az arcomat…éreztem leheletét a bőrömön,csókjai nyomán izzott a testem,lábaim remegtek…sosem gondoltam volna,hogy ilyesmit adhat egy srác,pusztán az érintésével…
Ajkai lassan az enyémek felé közeledtek,tekintetünk egy pillanatra  találkozott…
-Zayn,ez nekem még nem megy-húztam el magam mielőtt megcsókolhatott volna.
-Sajnálom,hogy egyáltalán eddig elmentem-hátrált Zayn,és lefeküdt az ágyra.
Egész éjszaka nem aludtam,csak ezen gondolkodtam,egyáltalán,mért hagytam magam?! és mért esett olyan jól Zayn érintése,csókjai?! NEM…  Én NEM vagyok olyan!

Másnap ˝reggel˝

Zayn

Mikor felkeltem,rögtön a tegnap este jutott az eszembe…mért kellett ezt csinálnom Harry-vel?! És egyáltalán mért hagyta magát? Mégsem hetero?! Ezek a gondolatok jártak a fejemben miközben öltöztem…remélem  nem kel fel,és csendben el tudok ˝szökni˝…
-Zayn hova mész?-basszus,felkelt.
-Sehova,csak elszívok egy cigit.-mosolyogtam rá és kiléptem a teraszra.
A göndör egy szempillantás alatt ott termett mellettem,és egy nagyot ásított a tenyerébe.
-Sajnálom a tegnap estét-szólaltam meg,és idegesen beleszívtam a cigimbe.
-Ugyan…nem történt semmi. Felejtsük el.-simította meg hátamat Harry.

Megadtam Harry-nek a számom, megbeszéltük,hogy néhány nap múlva találkozunk,és bemutatom Niall-nak. Elköszöntem tőle,beszálltam a kocsiba,és elhajtottam.


11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a háttér *-*
    Khm...izgis rész :P
    Kíváncsi vagyok,hogy ebbol,hogyan lesz Larrys fanfiction,számomra fura ez a Zayn+Hazza felállás :D
    Bocs,hogy megint valami "negatívat"is írok,de ez az eros zold szín olvashatatlan volt :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) köszönöm,hogy megint írtál. :) hamarosan jön a larry-s rész.:) igen,később én is észre vettem,hogy ez a zöld nem túl jó.:/

      Törlés
  2. Sziaa!:))
    A mi osztályunkban többségben vannak a lányok és a 31ből durván 10 fiú van és 21 lány.:s És abból 1 kivételével mindenki directioner.:) Na meg persze odavagyunk eléggé a blogokért és ahogy rátaláltunk kapásból 18 lány már olvassa.Sajnos ők nem tudnak kommentelni 1.részt nincs google fiókjuk másrészt pedig akiknek van azoknak sajna nem engedik komizni.:s
    De persze mind imádjuk és nagyon szeretnénk hogy minnél több rész legyen.
    Egy pár barátnőm kérte hogy írjam le a véleményüket ebbe a hozzászólásba akkor egy párat le is írnék.:)

    Kinga:Szia Gabi!Imádom a blogodat,fiú létedre nagyon ügyesen írsz imádom az írásod kérlek értünk ne fejezd be,legyen sok rész szeretünk!!:) Kingus

    Renáta:Nagyon jó a blog,a színek néha bele-belezavarnak,de alapvetően jó.Legyen sok rész és legyen változatos.Elégedett vagyok vele. I love it!

    Zsuzsi: Nem tudom hogy hogy lesz ebből Larry's fanfic.Én a Larry's fanfictekért nagyon oda vagyok,remélem gyorsan kanyarodik majd a történet.Persze félre értés ne essék de na....szóval Larry a best.:)

    Edina: Eddig ez a 2. legjobb blog amit olvastam :) Nem tudom hogy ismered-e "Edcu" blogírót de nálam legalábbis ő viszi az aranyérmet.Persze téged is nagyon szívesen olvaslak,el vagy mentve a kedvencek közé;) Sok frisst várunk!

    És végül az én véleményem:Sok részt hozz légyszíves.:dd És ha esetleg a blogod már a végét járná.:s (NE MOSTANÁBAN LEGYEN,NE ÉRTSD FÉLRE!) akkor talán jó lenne tudnunk hogy ki írt ilyen jól:) Képet nem is kérnénk elég lenne egy bővebb bemutatkozás.:) A blogról meg csak annyi hogy imádom az írásod és tetszik hogy gyakran van új rész!:)

    Köszönjük az eddigi írásod: Anna,Edina,Vivien,Renáta,Virág,Zsuzsi,Edina,Barbi,Kata,Bogi,Noémi,Fanni,Veronika,Ildikó,Adrienn,Petra,Ágnes és persze én:Viki.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia/sztok. :D ÚRISTEN! :D <3 Annyira örülök,hogy ennyien olvassátok! <3 Köszönöm a sok kommentet,nagyon sokat jelent nekem! <3 A blogot még jó pár hónapig nem fejezem be! :) Igyekszem 2 naponta hozni az újat. :) Ja,és mégegyszer KÖSZÖNÖM! :)) <3

      Törlés
  3. Jaa és igen.:D Két Edina van az osztályban nem véletlen írtam kétszer.:D

    VálaszTörlés
  4. Gaboo,kész rajongótáborod van :)

    VálaszTörlés