2013. február 10., vasárnap

2. Fejezet. This Summer Changed My Life...

Sziasztok!

Meghoztam a 2. fejezetet! :) Remélem tetszeni fog nektek! :) Nem túl izgalmas,de a fejezet végén azért már történnek dolgok. :)) Kérlek titeket,hogy írjatok már egy-két kommentet! lehet negatív is,csak írjatok,hogy miken  változtassak. :) Nagyjából ennyit akartam. Jó olvasást! :) xoxo. 


A 2 óra hamar eltelt,Gemma zenét hallgatott,anya könyvet olvasott,így jobb híján a telefonomon lévő játékkal foglaltam le magam. A leszállás után megkerestük a poggyászainkat,anya hívott egy taxit,és bemondta  a hotel címét.
-Melyik  hotelban fogunk lakni?-kérdeztem érdeklődve.
-Ugye közel van a parthoz?-nézett Gemma anyára.
-igen,közel van a parthoz,de nem hotelben fogunk lakni…-mondta Anne mosolyra húzva száját.
-hát akkor hol?-érdeklődtem megint.
-Ez igazából egy apartman,egy kis nyaraló,ami az egyik szálloda része.-válaszolta Anne.
-Egy teljes utca ilyen házakkal van tele…-folytatta anya.
Szuper.-gondoltam. mért nem lakhatunk szállodában,ahol szobapincér van,és ahol nem kell főzni sem.-még mindig ezzel a dologgal voltam elfoglalva,mikor szólt anya,hogy megérkeztünk a hotelhez.
-De mért jöttünk ide?-kérdeztem értetlenkedve.
-Itt veszem fel a ház kulcsát,aláírok néhány papírt,s aztán mehetünk is.-oktatott ki Anne.
-Jó,de siess.-kiabáltuk utánna  Gemmával egyszerre.
Addig megkerestem a táskából a napszemüvegem,és bekötöttem a tornacsukám.
-Már itt is vagyok.-pattant be a taxiba anya,és a hajába tűzte napszemüvegét.
****
A hoteltől 5 percnyi  autóútra volt az a bizonyos utca,és nyaraló,ahol az elkövetkezendő két hétben lakni fogunk. Látszott az utcán,és a házakon,hogy új az egész,ráadásul az út elején még egy hipermarket is volt. Tipikus üdülő negyed volt Honolulu külvárosában.
-Melyik is a mi házunk?-kérdeztem Anne felé fordulva.
-A 24.-es.-válaszolta egyszerűen.
Megérkeztünk-szólalt meg a taxis a volán mögül. Gyorsan kiszálltunk, kiszedtük a bőröndöket,anya fizetett. Takaros kis nyaraló volt,egyszerű,modern kinézettel. A ház előtt 2 pálmafa állt.

Belülről is ezt tükrözte. egyszerű,fehér falak,modern bútorok,modern berendezési tárgyak.
A földszint  nem is tűnt olyan kicsinek,bár a mi házunknál kisebb volt…itt volt a nappali, a konyha együtt az étkezővel,a folyosó végén a fürdő,és egy szoba,ami az anya szobája lett.
Az emeleten 3 ajtó volt…az első ajtó mögött a fürdő van(még jó,hogy itt is volt) a 2. ajtó az én szobámba vezetett,és kicsit távolabb a szobámtól volt,Gemma szobája.

A cuccaimat csak ledobtam a szoba közepére,és ledőltem az ágyra,néhány percig a gondolataimba merültem…az elmúlt egy évre gondoltam,a régi életünkre,a sulira,barátokra…és  néhány lány arcképe is beugrott…egy éjszakás kalandok,az utazások  alatt felszedem őket,majd miután távozunk a városból,egyszerűen elfelejtem..és ez így megy egy éve,de most megfogadtam magamnak,hogy nem szedek fel senkit,nyaralni jöttünk,pihenni. Kinyitottam a szemem,és eltereltem erről a témáról a gondolataimat,felálltam az ágyról,és a teraszhoz léptem(imádtam,hogy van terasz) megpillantottam a partot,majd a tengert..ami gyakorlatilag csak 60 méterre lehetett…csak ki kellett lépnem a teraszra,le a lépcsőn,és már ott is voltam…majd később-mondtam magamban,és a bőröndökhöz fordultam,amik a földön hevertek. Először kivettem a notebook-ot,és leraktam az asztalra,most jöttek a ruháim,azokat is beraktam a szekrénybe,és a bőröndöt az ágy alá csúsztattam,az egész nem tartott tovább 30 percnél…kiléptem a szobámból,hogy megnézzem hol tart Gemma,és Anne a pakolással. Amikor benyitottam hozzá nem volt sehol,cuccai az ágyon hevertek. az egyik bőrönd viszont nyitva volt. Fura.-gondoltam. akkor megnézem anyát.letrappoltam a lépcsőn,és Anne-t  a konyhában találtam.
-Már végeztél a pakolással?-kérdeztem
Most végeztem egy pár perce..-válaszolta Anne,aki épp egy narancsot pucolt.
-Nem láttad Gemmát?-fordultam újra anya felé.
-Nézz ki  a teraszajtón.-válaszolt Anne.
Átcaflattam a nappalin,és kinéztem az ajtón…megláttam Gemmát aki épp a part felé sétált bikiniben,felkötött hajjal,kezében naptejjel,és egy törölközővel. Tipikus.-Gondoltam. Egy órája sem vagyunk itt,de már a parton sütteti a hasát. Előhalásztam a zsebemből a telefonomat,és megnéztem az időt… három múlt öt perccel…ezek szerint a telóm már az itteni időt mutatja.
-Megyünk mi is?-mutattam kezemmel a part felé.
-Mehetünk.-mosolygott anya.
Megkereste a fürdőruháját,én is kerestem egy nadrágot,strandpapucsot,törölközőt,napszemüveget,és néhány perccel később már mi is a parton voltunk. Gemma már javában napozott,anyával kerestünk egy napozó ágyat,ő azon napozott,én pedig ledobtam a cuccaimat a földre,és a tenger felé indultam…elég sokan voltak, valószínűleg  a szomszédos házakban lakhattak…nem nagyon foglalkoztam velük,elhaladtam melletük és a mélyebb rész felé sétáltam,már majdnem a mellkasomig ért a víz,elakartam kezdeni úszni…de ekkor valami hozzá ért a lábamhoz,és egy erős csípést éreztem.
Au-szaladt ki a torkomon.-Basszus-rohadtul fáj.-szitkozódtam magamnak,mert senki nem hallotta.
Tuti megcsípett egy  medúza…még soha nem csípett meg,tudtam,hogy ilyenkor le kell pisilni a sebet,de basszus,hogy fogom a saját lábamat?!
-jól vagy?-jött oda egy kreol bőrű,fekete hajú srác.
-persze csak..auu-szaladt ki megint a torkomon.-asszem megcsípett egy medúza.
-Segítek-a srác átkarolt,és segített kisétálni a partra…szerencsére Gemma és anya nem látták,mert messzire voltam tőlük.
-hát elég durván néz ki-szólalt meg ismét a srác.
-és rohadtul fáj.-szisszentem fel.
-ugye tudod,hogy ezt…öhm,le kell pisilni?!- a srác elég zavarban volt,úgy mint én.
-hát persze…de a saját vádlimat,hogy vizeljem le?!-próbáltam mosolyogni.
-hát,én megtehetem-vigyorgott a srác.
-jó,csak arrébb kéne menni,ahol nem látnak ennyien-javasoltam neki.
-jaa,tényleg-vigyorgott megint.
-Amúgy, Harry vagyok. Harry Styles.-nyújtottam felé azt a kezemet,amelyik épp nem vállába kapaszkodott.
-Zayn Malik-fogadta el kézfogásom.
Kerestünk egy szabad napozóágyat,ami a part legvégében volt,itt nem jártak annyian.
Lefeküdtem,fejemet hátrahajtottam és lábamat odafordítottam  Zayn felé.
Hamar túlestünk a dolgon,bár elég ciki volt,még Zayn barna arca is bepirult.
-köszönöm a segítséget Zayn.-álltam fel a napozó ágyról.
-nincsmit-mosolygott,bár még látszott rajta,hogy zavarban van.
-Nem lenne  kedved este velünk vacsorázni?-kérdeztem Zayn-t.

Zayn

Vacsora? Vacsorázni hív a házukba? Csak azért mert segítettem neki?!
-hát nem tudom…-nyögtem ki végül.        
-szeretném,hogyha eljönnél,legalább megismernénk egymást-tekintete az enyémet fürkészte.
Elmenjek? végül is csak egy vacsora,ezzel még nem csalom meg Niall-t…és különben is totál hetero,bár nem tagadom,hogy rohadtul bejön…Nem! erre nem szabad gondolnom,nekem ott van Niall,és szeretem,nem csalom meg! Elmegyek,de csak azért,mert annyira szeretné,és attól még nem dől össze a világ,ha egy idegen srácnál vacsorázok.
-Szerintem ,jó a ma este.-mosolyogtam rá,és próbáltam nem a felsőtestét nézni.
-Csodás.-karolt át megint.
-Akkor este nyolcra várlak.-vigyorgott rám. Helyes mosolya van…
-ott leszek-válaszoltam.
Ezután elkísértem az  anyjához,bemutatkoztam,elmagyaráztuk,hogy mi történt,és gyorsan hazasiettem Niall-hoz.




8 megjegyzés:

  1. Aloha! Eloszoris Honolulu? ahhhw imádom! :D
    Másodszor: egy fiú directioner,aki méghozzá Larry shipper is..nem semmi ;)
    Harmadszor: Globálisan nézve nem rossz kis torténet,a szóismétlésre azért picit ugyelj,meg hogy legyen érdekes amirol írsz.Tehát nem kell mindent lépésrol lépésre leírni SZERINTEM. Hajrá,lementettem a blogod a kedvenceim kozé ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia. :) köszönöm,hogy írtál. :)
    igyekszem ezekre odafigyelni, a következő rész már izgibb lesz,és nem lesz ennyire részletes.. :D

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsian várom :) mikorra várható?

    VálaszTörlés
  4. remélhetőleg még ma bejezem,és akkor holnap este rakom a következőt. :))

    VálaszTörlés
  5. Imáááádtam *-* Szerintem írj továbbra is lépésről-lépésre..nagyon bejön *-*

    VálaszTörlés
  6. Na.. Megnyugodtam. Úgy látom, nem csak én vagyok ilyen "buzi", hogy fiú létemre One Direction fan vagyok.. :-D mondjuk, ez a barátnőm eredménye, de ez most nem számít. Szerintem Érdekes lesz, főleg hogy tudom, hogy Ő már jóval előrébb jár, ami azt jelenti hogy érdekes... :-D. Btw, congrat. Jó blog, ment a kedvencekhez, igaz alig bírom kívárni, hogy ne olvassam tovább, de már este 11kor gondolkozni is nehezemre esik, (nemhogy olvasni / értelmes kommentet írni).. Csak így tovább. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem. :D köszönöm,nagyon örülök neki. :))

      Törlés