2013. február 18., hétfő

6. Fejezet. This Summer Changed My Life.


Sziasztok! 
Meghoztam a 6. részt. :) Hosszabb lett,mint a többi...de nem túl izgalmas,inkább érzelgős. :) Komizzatok! :) Jó olvasást! xoxo(Gabii) 

Harry

Nem akartam semmi mást…csak érezni őt. Érezni a csókjait,az érintését…Louist akartam!
Nekem elég volt egy nap…
Elég volt egy mosoly…
Elég volt egy érintés…
Elég volt egy csók… Hogy totálisan beleszeressek Louis Tomlinsonba!
Nem szabad elvesztenem a fejem! Állítsd le magad Harry!-mondta a belső hang.
-Louis…-nyögtem ki halkan.
-Louis kérlek…-súgtam a fülébe…hiszen nem akartam,hogy abba hagyja. De muszáj lesz…anya már lent vár,hogy megismerhesse Lou-t..
-Lou…muszáj lesz abba hagynunk.-mondtam kissé szomorúan,és elengedtem kezét.
-Miért?-puszilta meg nyakamat.
-Tudod…elmodtam Anne-nak,hogy itt vagy…és szeretne téged megismerni.-mosolyogtam enyhén rá.
-Jaa…oké.-vigyorgott Louis,és felállt mellőlem…boxerében elég feltűnő volt a dudor…de próbáltam ne arra  figyelni…kevés sikerrel.

Miután Loui felöltözött,és én is megigazítottam ruhámat…még utoljára megcsókoltam...aztán lesétáltunk a nappaliba.
Anya már a kanapén ült…Gemma mellette reggelizett.
Kérlek…csak ne ítéljék el…-mondtam magamban,és beleharaptam az ajkamba.
-Anya…Gemma…ő itt Louis.-  pillantottam fél szemmel rá.
-Örülök,hogy megismerhetlek Louis-pattant föl anya,és odanyújtotta kezét…
-Én úgyszintén-rázott vele kezett Lou.
-Szia. Gemma Styles.-mosolygott rá a nővérem.
-Louis Tomlinson .-viszonozta ő is  mosolyát.
-Anya,Louis még nem reggelizett…készítenél neki valamit?-néztem kedvesen Anne-ra.
-Persze,Harry.-indult Anne a konyhába.
-Addig üljetek le nyugodtan az asztalhoz-mondta anya,miközben a hűtőből pakolt valamit.
-Gyere Lou-invitáltam az étkezőbe,és kezemmel átkaroltam a derekánál.
Szorosan Louis mellé ültem,és kezemet a combjára helyeztem… ekkor teljesen elvörösödött.

Louis

Amikor Harry hozzám ért…szívem hevesebben kezdett verni,testemet elöntötte a forróság.
Miért van az,hogy Harold egy érintéssel többet ad,mint bármelyik lány?!
-Mesélsz magadról egy kicsit?-érdeklődött Anne,miközben elém rakta az omlettet.
Igen.-válaszoltam a tányéromat kémlelve.
Hawaii-n élek már több mint 4 éve.
Az idén érettségiztem…A Yale-re szeretnék menni…újságíró akarok lenni.
 Tini koromban nagyon rossz társaságban voltam…drogoztam,piáltam…loptam…
Ezért többször kerültem javítóba…a szüleim emiatt öngyilkosok lettek…a testvéreim nevelőszülőknél élnek.
Azért kezdtem itt új életet…már megváltoztam.-néztem Anne könnyes szemébe amikor befejeztem.
Nem akartam mindent elmondani...de harry családja annyira kedves velem,és szeretném,hogyha mindent megtudnának.
-Részvétem.-simította meg vállamat Anne mikor elvitte a tányéromat.
-Sajnálom.-ölelt át Gemma amikor felálltunk az asztaltól.
-Köszönöm.-öleltem át még szorosabban.
-A szobában leszünk.-kiabált Hazz... Anne-nak,és engem terelt a lépcső felé.
-Mindjárt megyek utánad Lou…csak beszélek a nővéremmel.-mosolygott a göndör.
-Oké.-válaszoltam egyszerűen,és felsétáltam Harold szobájába...felkapcsoltam a tv-t,és befeküdtem az ágyra.
Harry.

NEM! Louis az enyém!-jelentettem ki dühösen magamban.
Nem engedem,hogy összejöjjön Gemma-val. Miért pont ő tetszik neki? Miért nem talált pasit magának? Louis biztos nem lesz az övé!
Idegesen csaptam be magam mögött az ajtót,és ledőltem Louis mellé.
-Mi a baj?-simította meg a hajamat…
-Tudod…Gemmának bejösz.-fordultam felé,és a szemébe néztem.
-De engem nem érdekel Gemma…csak te.-ölelt át Louis,és megpuszilta a homlokom.
-Rendben…akkor egyszerűen közlöd vele,hogy nem az eseted.-mondtam határozottan.
-Igen.-válaszolt közömbösen…
Lou öleléséből a telefon csörgés miatt kénytelen voltam kimászni.
Zayn volt az.-örültem,hogy hívott…annyi mindent szeretnék neki mondani…de ezt telefonon keresztül nem lehet...
Megbeszéltük,hogy holnap nála találkozunk,megadta a címet…és elköszöntünk.
Kivolt az?-érdeklődött lou.
-Csak egy barátom...Zayn-nek hívják…pár napja  ismerkedtünk meg.-közöltem Louis-val,és visszafeküdtem mellé.
-Zayn malik?-kérdezte megint.
-Igen.mért ismered?-ráncoltam össze homlokom.
-Persze…ő a legjobb barátom.-vigyorgott lou.
-És mióta vagytok jóban?-értetlenkedtem.
-Amióta itt élek,ő  segített mindenben…ő adott lakást,ő segített a suliban…tényleg mindenben támogat.-válaszolta Louis,és kezünket összekulcsolta…teljesen kirázott a hideg,szívem majd kiugrott a helyéről…Megőrülök ettől a sráctól!
-Louis…-kezdtem bele,és fejemet felé fordítottam.
-Igen?-fordult ő is felém…tekintetünk találkozott.
-Azt hiszem…Beléd Szerettem.-lesütöttem szememet,és vártam a reakcióját.
-Én is szeretlek…Hazz..-csókolt meg finoman Lou...


23 megjegyzés:

  1. wáááááááááááááá Imádom :D gyorsan hozd a kövi részt és az is legyen hosszú :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem elég volt egy nap…
    Elég volt egy mosoly…
    Elég volt egy érintés…
    Elég volt egy csók… Hogy totálisan beleszeressek Louis Tomlinsonba!ez gyonyoru!
    Egy jótanács:ne siesd el a dolgokat. Pl. h kimondják,hogy szeretik egymást. De nagyon sokat fejlodsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! <3 annyira örülök,hogy teszik,és hogy mindig írsz. :) köszönöm a jó tanácsokat. :))

      Törlés
  3. Sziaa. Én még nem kommenteltem, de olvasom a sztorid. Egyetértek ne siesd(ezt a szót, így kell írni?!) el. Például én még szívesen elnéznék olyasféle kisebb-nagyobb balhékat is. Célzok itt a Gemmának bejössz szituációra,vagy a korábbi Zarry csókra akár.. Szóval érted. A fejlődés látszik és az alap történet is felkelti az ember figyelmét. Hajrá! Külön plusz pont, hogy fiú vagy. Ez aww.:D Haha.:) <3 xoxo
    Ui.: Javaslom állítsd be, hogy névtelenül is lehessen kommentelni; többen írnánk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van szerintem is be kéne neki tenni olyan sztorit is h kisebb-nagyobb balhékat is. Célzok itt a Gemmának bejössz szituációra,vagy a korábbi.. ez jóó is lenne szerintem.. h bele vigyen egy kis balhét vagy Zarry csókra akár.. szerintem se siesse még el de Imádjunk :)) gyorsan hozd a kövi részt: :)

      Törlés
    2. szia. :) nagyon örülök,hogy írtál...rengeteget jelent nekem a véleményetek. :) nem fogom elsietni,a következő részben lesz bőven meglepetés! :D

      Törlés
  4. Eznagyonjóólett:3 Várom/várjuk a következőt:dd Szerintem is jó lenne ha betudnád állítani a névtelen kommentet azokon a blogokon általában több komment szokott lenni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) holnap hozom a legizgibb részt. :D
      köszönöm,hogy szóltál,már beállítottam. :)

      Törlés
  5. Kész rajongótáborod lett itten. Haha.:DD
    Már várjuk. Kíváncsi vagyok mivel lepsz meg. Elárulom eddig szinte mindig sikerült.:D
    Remélem még sok-sok rész lesz.:P x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha...mondhatni. :DD
      mindjárt felrakom. :)örülök,hogy sikerült mindig meglepnelek,remélem most is sikerül. :))

      Törlés
  6. Jujujujjj....Most találtam meg a blogodat! Eszméletlenül király ;) Várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó eddig a blogod :) siessél majd a kövi résszel :D

    VálaszTörlés
  8. Úristen, nagyon imádom a blogod! *-* Olyan nehéz találni egy jó Larrys fanfictiont, hogy az hihetetlen. Bolondulok a Larry bromance történeteket, szóval köszi, hogy elkezdet írni! És légyszi légyszi légyszi siess a kövivel! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) köszönöm. :)) 5perc múlva fent lesz. :)

      Törlés
  9. Büszke vagyok a telefonomra, hogy még bírja ezt a folytonos frissítést. Haha:D Egész nap vártam az újat most meg pár perc. Ahwwww <3 *-* #iloveit #eww #fangirling

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha. :D igen,már tényleg csak pár perc. :)bírd ki. :D

      Törlés
    2. Minden erőmmel azon leszek.:)
      Amúgy majd holnap kiteszlek mindkét Larry oldalamra okii? :D Tetszik ez a töri :$<3 Haha. :D Meglátszik, hogy borzalmasan sokat fejlődtél az első rész óta. ^^.xx

      Törlés
    3. okés,köszi. :)) fent van az új rész! :))

      Törlés