2013. február 22., péntek

8. Fejezet. This Summer Changed My Life...


Sziasztok! 
Itt a 8. Fejezet is. :) Javaslom,hogy előtte olvassátok el a 7. részt,mert onnan folytatódik. :) Remélem jó lett. :) Jó olvasást! xoxo(Gabii)

Harry

Szuper.-gondoltam. lehet,hogy megharagudott?! De az nem lehet,hiszen nem azért csináltam…én csak…szeretem idegesíteni,szeretek játszani vele…ezen nem sértődhetett meg!
Na mindegy…este úgyis találkozunk.-hagytam rá.
Gyors felöltöztem,és lesétáltam a nappaliba.
Csak anyát találtam lent.
-Hát gemma?-érdeklődtem miközben a reggelimet szedtem ki.
-A szobájában van…és sír.-válaszolta Anne szomorúan.
-Louis?-nyögtem ki halkan.
-Igen…-csuklott el  anya hangja.
-Értem.-húztam én is a szám.
-Anya…este elmegyek Zayn-hez.-ültem le mellé.
-Rendben Harry…csak ne legyél részeg.-mondta komolyan anya
-Igyekszem.-vigyorogtam rá.
-Nem ígérhetek semmit…majd meglátjuk.-vigyorogtam még mindig magamba.
-Csak azt tudnám hova tűnt Louis…
Pár órája nincs itt,de máris hiányzik.
Mit csinálok én még estig?
Igaz,hogy már mindjárt dél,de akkor is?!
-Louis hol van?-zökkentett ki gondolataimból Anne.
-Hazament-hazudtam.
-Majd este Zayn-nél találkozunk.-folytattam a füllentést,hiszen egyáltalán nem volt biztos,hogy eljön.
-Jólvan kicsim.-mosolygott anya.
-Sziasztok.-jött le kisírt szemmel Gemma.
-Szia.-leheltem felé egy enyhe mosolyt.
-Gemm. jól vagy?-eléggé aggódtam érte.
-Igen…persze.-jelentette ki egy állmosoly keretében.
-Azért vigyázz magadra.-pusziltam meg,és felsiettem a szobámba.

Louis
Időre van szügségem.
Nem haragszom rá…
De most nem bírnék a szemébe nézni.
Talán túl hamar jelentettem ki,hogy szeretem.
Most muszáj gondolkoznom…kettőnkről.
Lehet,hogy este se megyek el.
Túl sok volt ez a két nap.
Túl sok minden történt.
Túlságosan beleszerettem Harry-be.
Harry

Délután  felhívtam Zayn-t,és megbeszéltem vele,hogy hányra menjek.
Aztán aludtam…nem tudtam mit csinálni.
Anya úgy néz ki nem tartotta be az ígéretét,és kiment egy kutatóhajóval a nyílt tengerre.
Gemma is aludt…
Így volt időm elkészülni,és rendesen felöltözni.

Gyalog indultam el,mert Zayn szerint,csak 3 sarokra laknak.
Írtam anyának egy cetlit,felvettem a cipőmet,zsebre raktam a telefonom,és elindultam.
Szerettem a sötétben sétálni. nekem annyira megnyugtató volt…csak a tenger hullámzása törte meg a csendet.
Nem siettem annyira, de még így is 15 perc alatt ott voltam.
Bekopogtam a 12.-es ajtóhoz,amit Zayn nyitott ki.
-Szia Zayn.-léptem be az ajtón.
-Hello Hazz.-ölelt meg Zayn.
-Sziasztok.-mosolyogtam a kanapén ülő két srácra.
Szia.Niall Horan.-vigyorgott a szöszi.
Aha…tehát ő Zayn barátja…tetőtől talpig szemügyre vettem…elég cuki…sőt nagyon.
A másik srác rövid hajú volt…Liam Payne-nek hívják.
-Louis?-érdeklődtem Zayn-től.
-Nekem azt mondta,mondta később jön.-válaszolt egyszerűen,és kezembe nyomta a whiskey-s poharat.
2 üveg whiskey után elég jó volt a hangulat,csak Liam nem ivott egy kortyot se.
Niall és Zayn egymás szájában voltak…
Legszivesebben én is ezt tettem vola Louis-val…de ő még nem volt sehol.
5 perc múlva rohantam a fürdőbe…és mindent kiadtam.
Fáradtan dőltem le az egyik szobában…de mivel nem tudtam aludni,ezért felkeltem,és ki mentem a többiekhez…
Pontosabban csak akartam,mert ekkor Niall lépett be,és habozás nélkül megcsókolt.
Nem bírtam ellenállni,mert erőszakosan magához húzott…
Már majdnem ott tartottam,hogy visszacsókoljam…de hirtelen felkapcsolták a villanyt…
Tekintetemet  a kapcsoló felé fordítottam…és ekkor megláttam Louist.
-Baszdmeg.-szaladt ki a számon.


28 megjegyzés:

  1. Ez asdfghjkl. Szegény Louis. Hozzám jöhet; megvigasztalom <3 :/ Ahjjj. Hülye-hülye Hazza. :[[ Gemma is ahjj. Siess a következővel. Kíváncsian várom. Azért én haragszom Nialler-re; akkoris ha részeg volt. Nem mentség. Megcsalta a barátját, egy sráccal aki szintén foglalt. Anne-t nagyon birom *--* Haha.:'DD Az egyik kedvenc szereplőm. Amm nem jelöltél be FB-n :$ XD :D
    Tényleg siess a kövivel mert megint lerágcsálom a karmaimat. Túl sok izgulás vár rám a 9-ig.:')) pussza; B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. küldöm hozzád. :D örülök,hogy tetszett. a következő részben tovább bonyolódik gemma,liam,niall,zayn,louis,és persze harry élete. :D én is birom anne-t. :D sietek. :) azért nem,mert nem találtalak. :/

      Törlés
    2. Ahww. Jó is lenne ha itt lenne. Haha.:D Az nem kifejezés mennyire tetszett. I Love It! :$ <3 Ahjj. Féltem Tommo-t. Meg Gemmát is.:|<3 Leeyum lesz a kövi "áldozata" Hazzának? Haha.:'DDD ^^.
      Linkeljem? http://www.facebook.com/jamie.gossip <~~~ Ha gondolod. :') xx <3

      Törlés
    3. majd meglátjuk. ;) bejelöltelek. :)

      Törlés
  2. eszméletlen jóóóó :D de pont a legjobb résznél :( gyorsan kövit ügyi vagy :D

    VálaszTörlés
  3. neeeeeeeeeeeeee!!!!!! miért???miért???? nem teheted! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. deeee... :D már csak holnap estig kell kibírnod. :)

      Törlés
  4. Júúúúúúúúúúúúj.De gonosz vagy hogy itt hagytad abba:ddddddddddddd Deazértnagyontuti:)

    VálaszTörlés
  5. Siess a résszel mert megöllek :D Sieeesss..annyira jó *-* Imádom...<3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úr Isten már fenyegetőzöl is :D :D szerintem tényleg siess ha életben akarsz még maradni :D

      Törlés
    2. :DD Én is kaptam már szóval kénytelen voltam :DAmúgy tudsz még valami jó Larry vagy ilyesmi blogot?Teljesen beleszerettem :$$

      Törlés
    3. sietek. <3 annyira örülök,hogy tetszik. <3

      Törlés
    4. Teddy *-* aha tudok ha még nem olvastad :) http://yousaidforeverlarrystylinson.blogspot.hu/2012/06/you-said-forever-15resz.html itt van egy :D remélem még nem olvastad :) te Gabii te meg siess a részel :D

      Törlés
    5. már olvastam 3x O.O :DD

      Törlés
    6. akkor nem tudok újat :/ nekem is új kéne.. :)

      Törlés
    7. sietek. :)) sajnos én se tudok semmi újat. :/

      Törlés
  6. Egyszerűen IMÁDOM!! :P
    Ijj, mi lesz még itt..... :(
    Remélem minden rendben lesz!!!
    Hamar a kövit!!!
    Amúgy itt van az első blogom ami Ziall-ről (Zayn+Niall) szól!! Kérlek olvasátok el ha érdekel és komizzatok!!!:
    http://ihatethatiloveyou-ziall.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi.. :) ma hozom az újat. :)

      nekem eddig tetszik. ;)

      Törlés
  7. Túl sok volt ez a két nap.
    Túl sok minden történt.
    Túlságosan beleszerettem Harry-be.-ezt imádom!
    Niall O.o te mégis,hogy képzelted ezt? >.<
    Tetszik egyébként a feszkó,de nem akarom,hogy harag legyen koztuk :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudsz akkor te nekem ajánlani valamien Larry,Zarry vagy bármien bromace blogot??????..(bocsi,hogy mindenkit ezzel nyaggatok) Bocsi Gabooo,hogy a blogodon nyaggatok mindenkit ://Ha tudsz kérlek linkled :DD

      Törlés
    2. http://ihatethatiloveyou-ziall.blogspot.hu/
      Ez a sajátom!! Ha tetszik komizz :)

      Törlés
    3. Larry Stylinson: köszi. :) ma kiderül. ;)

      Teddy: nem baj,engem is érdekelne pár új blog. :)
      http://narryfanfic.blogspot.hu én ezt olvasom,nem tudm ismeritek-e. :)

      Törlés
  8. Ez nagyon jó! imádom *-* siess a következővel :) :P

    VálaszTörlés