2013. szeptember 16., hétfő

Második évad-Bevezető.

Sziasztok!
Mint ahogy ígértem,itt egy kis részlet a nyitó részből! :) Folyamatosan írom,és azt hiszem elég hosszú lesz! Sőt,'évadnyitó' rész,szóval pont ezért kaptok bele bőven izgalmat! :) Ha minden jól megy hétvégén már fel tudom rakni a teljes részt! Jó olvasást ehhez a kis bevezetőhöz az első részből! :) (Gabii)





Harry*


Másnap reggel kipihenten indultunk meg a reptérre,bár Larry kissé nyűgös volt,és erre még a paparazzik is rátettek egy lapáttal. Annyi szerencsénk volt,hogy anyáék címét még nem tudták,különben folyton a ház körül ólálkodtak volna. A reptéri érkezésünkről viszont tudtak. Már a bejáratnál vártak minket. A vakuk elkezdtem villogni amint kiszálltunk a kocsiból.  Szinte rohantunk át a terminálon a beszálló rész felé. A fotósok is tartották az iramot,és  furcsábbnál furcsább kérdésekkel bombáztak minket.  Nem nyilatkoztunk,inkább csak mégjobban felgyorsítottunk.  Kristen felkapta Larryt,én pedig vittem a csomagokat,és végre beértünk a beszálló részre.  A paparazzók ide már nem követtek.  Gyors szusszantunk egyet,majd siettünk is becsekkolni,mert az. L.A-be tartó gép 20 perc múlva indult.
Kicsit több,mint 6 óra múlva landoltunk a Los Angeles-i reptéren. A csomagjaink átvétele után a kijárat felé vettük az irányt. Kevés paparazzi várt ránk,és azokat is pár perc után leráztuk. Kristen bepakolta bőröndjeit piros Volkswagen bogarába,két-két puszival  elköszönt Larrytől majd tőlem is. Rálépett a gázra,és már el is tűnt a az autópálya felé vezető úton.  Egyedül maradtan Larryvel. Azt hittem,hogy Lou kifog jönni elénk,de ezek szerint még  ő sem ért haza.
 -Gyere Larry.-megfogtam a kezét,csakhogy véletlenül se tűnjön el a kocsik között,és a másik kezemben 2 bőrönddel valahogy eltámolyogtunk a kocsiig. kinyitottam a fekete BMW-t,larryt beültettem hátulra,és becsatoltam az övét is. A bőröndöket beraktam hátulra,gázt adtam,és legurultunk az autópályára.  Larry miatt nem száguldozhattam,de azért nem is nagypapa stílusban vezettem. Larry egyébként nem az a beszédes kisgyerek. Nem szoktuk folyton kérdezgetni,ő csak akkor beszél ha akar valamit vagy kérdezni akar.  4 éves…van ideje bőven beszélni.
-Louis már otthon van?-kérdezte kisgyermekes hangján.  Larry még csak 4 éves. Nem avattuk be mindenbe. Majd elmagyarázzuk neki,ha képes lesz felfogni.  Annyit tud,hogy Lou-val nagyon jóban vagyunk,ezért alszunk együtt,és ezért lakik velünk. Tudja,hogy Kristen az anyja,és én vagyok az apja. Azt viszont nem tudja,hogy a neve a Louis-val közös kapcsolatunkból van.  Őt nem hívja apának,csak simán Louis,vagy Lou bácsi.
-Igen. Szerintem már otthon van.-mosolyogtam hátra larryre a visszapillantóból.
-És hétvégén anyánál leszek,ugye most itthon lesz?-kérdezte kis aggodalommal a hangjában. Igaz,hogy New Yorkban 2 hétig eggyütt lehetett Kris-el,de volt,hogy ott is elrángatták forgatásra,interjúkra..
-Persze. Anya most otthon lesz. Nem megy sehova.-nyugtattam meg Larryt,aki arcán boldog mosoly jelent meg,és úgy tűnt,hogy nincs több kérdése.
A Malibut jelző táblánál lefordultam,mostmár jobban rátapostam a gázra,mert nagyon otthon akartam lenni. Louis karjai közt,hozzábújni,megcsókolni,este pedig  khm…szeretkezni.  A régi házunkat eladtuk,a spórolt pénzből és a ház árából vettünk egy sokkal nagyobb emeletes házat,itt Malibun.  8 hálószoba,6 fürdő,játszószoba Larrynek,moziterem,2 dolgozószoba,és egy kinti medence. (Ami szerintem tök fölösleges,mivel 60 méterre van a tenger).  Tényleg szükségünk van ekkora házra,igaz,hogy legtöbbször 3-an vagyunk Larryvel,de van amikor meglátogat minket Liam és Gemma,és van,hogy Niall és Zayn is  nálunk alszanak. Ilyenkor jól jön a sok háló,és fürdőszoba. Egyébként meg..szükség van a plusz szobákra,mivel szeretnénk Larry-nek egy kistestvért,vagy akár többet.  Csak keresni kell egy nőt…valami normálisat. Mert normális nőt találni,akibe még egy kis ész is szorult,igen nehéz Los-Angelesben. ..
Annyira elmerengtem,hogy már csak azt vettem észre,ahogy felhajtok a kövekkel kirakott úton,és lassan leparkolok a garázs előtt.  A csomagokat bent hagytam,az úgyis ráér. Én már csak Louist akarom látni. Előre engedtem Larryt,hadd üdvözölje Lout,amíg én megkeresek  néhány cuccot a bőröndökből.  Éppen,hogy bezártam a kocsit,és elindultam a  bejárati ajtó felé,Larry sikítva szaladt ki onnan.
-Apa,apa…nagy hasú nénik vannak bent,és nagyon kevés ruha van rajtuk…-szaladt felém ledöbbent arccal.


 Már csak az a kérdés,hogy kik a 'nagyhasú nénik'? :) (Gabii)



15 megjegyzés:

  1. nem szopatóóól!! :D ne már.. itt abbahagyni,ejnye :D örülök, hogy van alkalmad írni a blogot, nagyon szeretem, várom a kövit :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)) írok amikor csak van időm! :)

      Törlés
    2. köszönöm! :)) írok amikor csak van időm! :)

      Törlés
  2. áááááááááá oylan fura ide irni :'DD ááááááááá msot kövit vagy repülsz a teraszon mint a büdi bogár amit kidobtam ezt a hülye perverz társam is megerösitheti kinek mindjárt mondom ,hogy van kövi és ő is elfogja olvasni xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek mostmár a résszel,de legtöbbször csak este tudok írni a suli miatt. :/

      Törlés
    2. sietek mostmár a résszel,de legtöbbször csak este tudok írni a suli miatt. :/

      Törlés
  3. ááááááááááááá nagy hasú nénikXD ezen behalokXD végre rész ugy vártam márXD:D jajjj már most imádom a 2.évadotXD gyors kövit hajrá!XD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, de itt abbahagyni!! Kiváncsi vagyik h kik azok a nagy hasú nénik! :O :D

    VálaszTörlés
  5. most találtam a blogodra, még csak az első évad felénél tartok olvasásban, de egyértelmű volt, hogy ezt te kapod :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/09/harminchetedik-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) örülök neki! :))

      Törlés
    2. köszönöm szépen! :) örülök neki! :))

      Törlés
  6. Nagyon tetszik! :)
    Mikorra várható a kövi rész? :)

    VálaszTörlés