2013. szeptember 23., hétfő

Második Díj.

Sziasztok!
Kaptam egy újabb díjat! Ez már a második! Köszönöm Zsoo.*-nak! :)) Nagyon örültem neki!
A részről,csak annyit,hogy folyamatosan írom,de sajnos csak este van időm írni. :/ De mostmár megígérhetem,hogy legkésőbb hétvégén biztos hozom a részt! :) 

 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1: uhh...tényleg nem tudok mit írni. :/
2: Szerintem ez előző blogmban már mindent leírtam magamról. :D
3: Nem vagyok túl érdekes ember.
4: kilencedikes vagyok.
5: szóval 15 éves.
6. Szerintem ez a legnehezebb év. :/
7: egy héten kétszer van 8 órám. 
8: Van hogy 6 órán dogát írunk,vagy felelünk. -.-
9: Utálom a némettanáromat.
10:Utálom a kémiatanáromat. 
11: Szeretem az énektanárt. :D 

Válaszaim:
1. Szereted a misztikus dolgokat?(vámpírok,boszorkányok stb.) -Igen. Főleg a vámpírokat,de a boszorkányokkal sincs semmi bajom. :D
2. Rock vagy pop? -Pop. :D
3. Mit gondolsz Miley Cyrusról? -Imádom. *-* A mostani száma valami eszméletlen jó. :)
4. Kedvenc hangszered?-Gitár. :)
5. Kedvenc idézet? -The sky is the limit.
6. Mit gondolsz a magyar zenéről?-Nem szeretem. xd csak egy-két számot. :)
7. Tetszik, hogy a magyar zenészek angolul énekelnek?-Igen. :D 
8. Könyv vagy film?-Film. 
9. Kedvenc helyed?-Skócia és London. *-*
10. Hova szeretnél eljutni?-Usa minimum. :D
11. Kedvenc csokid?-Milka oreo. *-*
 11Kérdés:  -Remélem nem baj,de ugyanazok amiket én kaptam. :) Így este 11 felé már nincs kedvem kérdéseket írni. :/
Küldöm:  http://abovo-ziallstory.blogspot.hu/
http://darklarrystylinsonhu.blogspot.hu/
http://1dforditasok.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése