2013. szeptember 15., vasárnap

Első Díjam!

Sziasztok!
1 hónap után... :O...újra jelentkezem! Megkapta a blog az első díját! :) Köszönöm Pakkör Pítör-nek!
Uhh...most néhány dolog,hogy kicsit megmentsem magam. xd  Szóval,nem rögtön kezdtem el írni a részt! Először megírtam a másik blogomhoz,és ide a nyitó részhez csak azután kezdem neki! Még Skócia előtt be akartam fejezni,de dolgom akadt,másnap pedig már utaztam el. Szeptember 1-én jöttem vissza. És bejött a suli is,mostmár középiskolás vagyok,szóval mégtöbb órám van. 2 nap van 8 órám...tehát alig van időm írni. :/ De megpróbálok suli közben is írni,ez az energiámtól függ majd,de hétvégén mindenképp írok! :) 
Nagyjából ennyit akartam. Azért remélem,hogy még olvassa valaki a blogjaimat. :) A résszel már majdnem kész vagyok! :) Holnap kaptok egy kis töredéket a részből! Ennyi azért jár nektek. :)  Xo(Gabii)


Szabályok:
11 dolog rólam.

11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm

 11.dolog rólam: -Uhh...tényleg nem tudok már mit írni magamról. :/
   -Szerintem már mindent tudtok ami fontos. :)
-Azért megpróbálok pár újat írni magamról.
-Most kezdtem a kilencediket. :/
-Már most rohadt nehéz,pedig csak 2 hete járunk. :/
-Nemrég jöttem haza Skóciából
-9 napos volt. 
-Ahh...rengeteg helyen voltunk. :D
-Edinburgh.
-York
-Köln.
-London.
-Ja,és voltunk Loch Ness-be is. :D

11.válasz:
1.Szereted az animéket/mangákat? -Animéket néztem régebben. :D
2.Melyik 1D taggal mennél el Disneyland-be? -Niall. :)
3.képzeld el: Sétálsz egy folyóson, látsz egy ajtót,benyitsz, és azt látod hogy a kedvenc Bromance-d, nyagban falja egymást az ágyon.....Mit csinálnál? -Lefotóznám őket. xd Sőt inkább videót csinálnék. :D Akkor végre lebuknának. :P
4.Ha választhatnál egy szuper erőt mi lenne az? -Repülés.
5.Superman vagy Batman? -Superman. :D
6.Mióta írsz blogot? -február. :)
7.Hány blogod van? -Kettő. 
8.Mit csinálnál ha találkoznál Baby Lux-al? -ellopnám. xd Baby Lux a legcukibb kislány! *-* Nekem is kell egy.xd
 9.Tudod ki az az Adam Lambert? -Persze. :D szeretem a számait. :)
10.kedven édesség? -Csoki. :D Mi más?! 
11.Az olvasottak alapján ,tudnál engem jellemezni egy szóval? ha igen mi lenne az? -Életvidám,talán. :)

11.kérdés:
Ugyan az amikre én válaszoltam!  :)

11.blogger akinek tovább küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a buzi bloggerem megint rossz, bocsi (meguntam a nevem és törölte a kommentem) :(
      Szóval gratu a díjhoz, örülök, hogy hallottam rólad :)
      Én is kilencedikes vagyok #weyhey #fárasztó:D
      Sok sikert, én legszívesebben inkább holnap meghalnék, mintsem suliba menjek, de ez van :/ :D

      Törlés